Trädgård iFokus

Trädgård

Etikett: trädgårdsarbete-i-största-allmänhet
Läst 1107 ggr
soetare
0

Jag ska fixa min egna trädgård!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det så att jag och min familj ska rensa ut en stor "djungel" till trädgård och fixa den fin och frisk. Men själva saken är den att jag ska få en egen liten plätt på trädgården och så jordgubbar mm. Så om ni har lite tips på roliga grejer att så och ta hand om så är det bara att börja skriva till mej!Glad

*kram och ha det bra!*

altavista
0

Det är aldrig fel med kryddträdgård, tar inte stor plats och är användbar

dessutom det doftar såååååå gott!

soetare
0

Det låter som en toppen idé Skrattande 
Men visst funkar det att blanda litegrann. T.ex: blommor på en enskild del och kryddor på en annan del och kanske frukter o grönsaker på en ytterligare del? (=

_kram
_

Mandysan
0

Visst kan man blanda! Jag tycker att Rosor är helt underbart (dock inte vissa rosa)  sen kan man ju ha tex Jordgubbar och smultron..

Jag har blandat lite allt möjligt i samma rabatt OskyldigHar inte så mkt plats…;o)

soetare
0

hihi okey! (= Tack så mkt<3

kram

Bjornen
0

Du ska inte så jordgubbar , utan sätt plantor istället. Sorten Temptation och ytterligare någon finns som frö men bör sås i februari-mars för att bli bär på första året.

soetare
0

okeey (= men det behövs inte bli bär just den här sommaren, det spelar ingen roll för mej.Glad Men jag kommer köpa färdiga plantor från typ Plantagen eller något! Då ha det redan kommit bär! Skrattande Men tack! (=

kram