Jordkällare
Så mysigt det ser ut. Använder du den som jordkällare, för förvaring av rotfrukter eller så?
Just nu så används den som hus åt fladdermöss hihi. Vi har nyss övertagit huset, men det är tänkt att kanske bli en vinkällare. Om det nu går att ha det som det. En dröm jag har….
Men i sommar kommer den att fungera som förvaring av rotfrukter..
// Tina

VAD SNYGGT!!!! Kan du inte paketera den och skicka den till mig istället?!?! Tycker det är så fint när man får det "romantiska" stuket med lite gammalt …
Jättefint verkligen! Jag önskar mig också ett hus med jordkällare. Min mormor hade det och hon hade färska äpplen hela vintern på det sättet. Saft, sylt, morötter, potatis, palsternackor, lök. Fantastiskt bra att kunna fylla upp ett lager inför vintern när priserna går upp i butikerna.
Där min dotter bor finns det en jordkällare. Den har stått oanvänd länge och hennes sambo tro att det kan vara tillhåll för grävling. Om inte så behöver den göras iordning.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Har länge drömt om en jordkällare men saknar den rätta slänten. Annars kan man ju bygga en kulle. Din jordkällare ser ut precis som min morsmors. Och så ska man kunna plocka smultron på taket.