Min stentrapp..

Stentrappen är ju bara såååå underbar! Skulle också vilja ha en sån gammal trappa i min trädgård.

Ja den är fin. Det är väldigt vackert med natursten som byggmaterial. Har man tur har man ett par stenar på sin tomt, som kan bli en utgångspunkt. Om inte en trappa, så i alla fall ett ställe att ha en kruka på eller bredvid. Eller som ett hörn för en blivande rabatt.
Säger som nr 2, är avundsjuk.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Vad fint med stentrapp! Lyckliga dig!

Ska fota stensättningarna runt om på tomten sedan… Gubben som byggde huset gjorde jättefina stensättningar lite överallt här…:) problemet är att när vi grävde upp och dränerade huset så tog vi även med oss en liten bit av en mur så det fick vi försöka återskapa..:)

#7 Jättefint!! Förstår inte men jag tycker det är så vackert med stenar..
Jättegullig! Det är något tidlöst över stenar, och gamla använda stenar bär på så mycket historia. Man kan nästan höra dem berätta om de människor som gått på dem genom seklerna. Fascinerande, tycker jag.

Jag har ingen bebyggelse före min tid på vår tomt. Men skulle verkligen vara rädd om gamla använda stenar, om jag hade några, jag också.
Jag får glädja mig åt de stora stenblock som bara ligger där och som jag inte orkar flytta på.