Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettannat-som-lever
Läst 1215 ggr
elenor
0

Seeegt på iFokus!

Vad är det som hänt med iFkous? De gånger jag loggat in på senaste tiden så tar det oändlig tid att ladda ner sidorna, så jag drar mig för att gå in hit!
Tror inte att felet är hos oss, för alla andra sajter jag brukar besöka uppför sig normalt.

Någon mer som tycker likadant?

Alberta
0

Jag tycker precis likadant. Trots snabbt bredband är det segt på iFokus.

Sussi
0

Intsämmer!

Jag har inte varit så aktiv här tack vare att det går så trögt fram.

SannaHolmgren
0

Jag har samma problem. Jag länkade till denna frågan på datorifokus ifall det finns någon där som vet.

AnnaO
0

Aha, jag trodde det var något fel på min bredbandsanslutning. men det är ju faktiskt bara på iFokus jag har problem. Det går ju jättetrögt.

johan
0

Vi har precis fått levererat en helt ny server så forthoppningsvis kommer det gå som X2000 snart.

Webbserverv vi haft nu är över 4 år gammal och klarar inte riktigt med att det blivit så många iFokus-vänner senaste tiden.

Jag hoppas att den nya servern är installerat inom någon vecka eller så.

Håll ut!

Mvh // Johan

elenor
0

Så bra Johan! 
När anledningen till segheten är, att det blir många som vill vara på iFokus, så är det förstås ett gott betyg för er som står bakom!

Då får vi ge oss till tåls då! Just nu funkar det jättebra!

charlie
0

#5 Liten petitess men den är faktist 5 år… ;)

---

SannaHolmgren
0

Ja det förklarar ju saken. Då är det ju bra på sätt och vis att det går lite trögt.  Ser fram emot IFOKUSX2000.

johan
0

#5: Vi kanske kan donera den till något museum. :)

Mvh // Johan

Christina
0

Tack Charlie och Johan för att ni tittade in här och berättade. Det blir lite knepigt, särskilt för nya medlemmar, att förstå att det här är INTE det normala.

Margareta
0

Nu är den nya servern installerad och jag tycker den går som JAS Gripen…. minst….

Numer pensionär i Nynäshamn

johan
0

Nix, vi har inte börjat köra skarpt på nya servern ännu. Men i början av nästa vecka så!

Mvh // Johan

Margareta
0

Men då måste det bli Concorde eller nåt nästa vecka för det går ju supersnabbt nu.

johan
0

Det är därför det har varit så svårt att felsöka. Ena stunden supersnabbt och andra stunden tvärstopp. Men det är alltid värst på kvällarna när det är flest inloggade.

Mvh // Johan

Margareta
0

johan: felsökning är inte kul… säg till om du vill ha någon slags statistik som underlag… vi är nog många som kan hjälpa till med det.