Trädgård iFokus

Trädgård

Etiketterträdgårdsdesignträdgårdstrenderträdgårdsprylar
Läst 1977 ggr
Christina
0

Blommiga redskap

Litet pryltokig som jag är (ibland) så tyckte jag de här blommönstrade handredskapen var riktigt söta. Men näns man använda dem och få dem jordiga och avskavda?

Christina
0

Och om jag bara vågade lita på att den här radion (för det är en radio) hade bra ljud så skulle jag bums köpa den. Maken har en urful stor gammal (men bra) som han envisas ha ute vid frukosthörnan hela sommaren.

evast
0

Har också kollat in den fast den jag funderade på såg ut som en hink undrar också om det är skapligt ljud i den

Christina
0

Är rädd för att den inte duger. Maken är musikälskare och vill ha MYCKET bra ljud. Jag är inte så kinkig och för mig räcker med med ljud. Kunde vara nåt att ha i växthuset när jag står där och pysslar.

evast
0

Får nog testa ändå kan ju som du säger ha den i växthuset (när nu det blir färdigt) som lite skvalmusik

Christina
0

Ser ingen uppgift om hur stora de är. Antagligen 15-20 cm höga av jämförelsen med blommorna att döma.

evast
0

Såg att den hinken jag kikat på var 11 cm h och 11 cm b. Kan det verkligen rymmas något ljud i den storleken tro men jämför man storleken med en MP 3 så är den ju inte så liten förstås

Christina
0

Dina mått stämmer förstås. Men då ser hinken och kannan ut som leksaker. Kan förstås lika gärna ha en MP3 och en annan blommig hink som pynt. Med en blomma i :)

Diana61
0

Jag har sett dessa verktyg och jag tycker de är lite larviga för min smak. När det gäller radion så har jag ena hinken men jag är otroligt missnöjd med den för jag får knapt in en station men det kan vara så att den fungerar bättre utomhus, så jag skall testa den idag. Jag hörde med Andréas på Buxus om denna och hans funkar kanonbra. Så jag kan ju bo i en dålig radiosvacka.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Christina
0

Då avstår jag från att köpa den. Har dessutom fått bekräftat från Buxus att den bara går på batteri och ingen nätanslutning finns. Alltid en pryl mindre :)

Diana61
0

Det gör du nog bra i.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

evast
0

Tror bestämt jag går på samma linje också