Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettkrukväxter-utomhus-krukväxter-inomhus
Läst 3636 ggr
zeretki
0

OT Mina penséer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kan ni se mina nyinköpta penséer. En liten present till mig själv, 10 st för 90 kr. ;)

http://nixenji.bilddagboken.se/index.php?main=L3AvZGF5dmlldy5odG1sP2FsYnVtaWQ9MzI0MTI=

Christina
0

Underbara färger. Man SKA ge sig själv presenter. Jag köpte tre krukor med minipenséer till påskbordet då jag hade släktmiddag hemma. Nu hänger de utanför huset. Mer långvarig glädje än att köpa snittblommor.

AnnaO
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Penséer är jättesöta att ha inne också. Jag köpte en massa orange-gula penséer innan påsk, och hade som dekoration inne under helgen. Igår satte jag ut dem i trädgården.

linasvovvar
0

Oj va fina men gud så dyra. Jag betalar 100 kr för 24 st och det är för fina penséer på typ ICa kan man få helt ok blommor, 10 st för 15 kr.

Jag älskar penséer och jar iaf minst 100 som är planterade i krukor, rabatter och balkonglådor osv osv

zeretki
0

10 för 15?? Wow. Ja, iofs var det en speciell blomaffär som verkar ha hög kvalitet på sina grejer…men visst, 10 för 15 hade inte varit fel. Kyss

linasvovvar
0

#4 Dom för 1,50 kr st är väl inte jättefina. Men där jag köper 24 st för 100 kr dom är jättefina, dom har i alla färger man kan tnka sig och även min favorit en lite "kryllig" blomma. Vet tyvärr inte vad den kallas men den tillhör pensee familjen.

Eva63
0

Jättefina Flört jag ska köpa i helgen….