Trädgård iFokus

Trädgård

Etiketterköksväxterkryddorläkeörter
Läst 1544 ggr
Ixatrixa
2007-02-27 02:49
0

Lyrisk...

Fick en massa fröpåsar idag med posten…

Har beställt massa grönsaker av olika slag och kryddgrönsaker så jag hoppas mitt uterum och balkong kommer vara fullt av goda saker man kan både njuta av att se och äta.

Vackra chilifrukter i olika färger…skojiga tomater.

Christina
2007-02-27 09:18
0

Har du ett uterum OCH en balkong? Eller är en del av balkongen inglasad? Rena växthuset i så fall. Jag har 'bara' ett kallväxthus ute på landet och ingen balkong i stan, så hos mig kommer det igång rätt sent. Men lite förgroning inomhus blir det.

Ixatrixa
2007-02-27 17:49
0

Jo vi har blivit så bortskämda med den nya lägenhet vi flyttat till att den har både uterum och en stor balkong….på balkongen är det en stor balkonlåda i betongen som man kan odla i också så jag ser fram emot sommaren när jag får odla och mina kissar får en innätad balkong.

Här bor vi:

http://marknad.stangastaden.se/images/pdf/Mja4_112_0A.pdf

Försökte odla lite på min tidigare balkong men det var svårt då den var under sol hela tiden och plantorna brändes sönder om man inte vaktade dem hela tiden….lyckades dock med riktigt goda körbärstomater och gräslök.

Eftersom jag varit kock tycker jag det är extra roligt att få odla vackra saker man kan äta;)

Christina
2007-02-27 19:29
0

Underbart planerad lägenhet. Har bara sett den här varianten en gång tidigare. Någonstans i Stockholm - minns inte riktigt var.

Diana61
2007-03-19 10:30
0

Min kompis hade en i Upplands Väsby, himla läcker!

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

elenor
2007-03-21 17:14
0

Vilken fantastisk lägenhet! Lycka till med odlandet där!