Söker steviafrön
Är det någon som har ett par steviafrön till övers?
Hör av er isf. Tack på förhand!
Tyvärr är det inte så många frön i varje påse. I alla fall inte från Impecta och det är det enda ställe jag känner till som har frön.
Vad synd. Det är bara Stevia frön som jag saknar, och hade tänkt att jag inte "behövde" skicka efter från Impecta då…

Det finns något som heter Steviabutiken som också säljer frö. Hm - 49 kr för 8 frön plus 11 kr i frakt… Det gäller att de gror till det priset.
+ 10 kr i emballage också hos Steviabutiken!
Bilr ju mycket billigare att beställa från Impecta för 33,50kr, 8-10 frön. Såg att man inte behöver beställa för mer än 100kr (och det är ju inte så svårt att komma upp i
).
Men är det någon som har några Steviafrön över så säg till. Jag hade som sagt inte tänkt att beställa fler fröer.

Ja det var bättre pris. Att ta extra betalt för emballage verkar rent ut sagt vara ocker. Hur mycket emballage kräver en påse frö?
Och jag köpte hos Runåbergs och de tog 25kr för 10-12 frön vilket är något billigare än Impecta.

Och oerhört mycket billigare än Steviabutiken….
Åsa S: handlade du från deras hemsida (har ej katalogen)? Jag kan nämnligen inte hitta Stevian?

Hittade den! Här är länken!
Tack Christina! Jag som hunnit beställa katalogen! 

Kataloger är alltid kul att ha även om det finns webbsajter.
Har själv hela toa-rummet fyllt med sådana för läsning i lugna stunder.
Nu har jag i alla fall beställt Steviafröna från Impecta. Det blev några fler också… 
Gösses vad dyra dom är och jag som tänkt mig prova på denna.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4