Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettbyta-sälja-köpa
Läst 2179 ggr
JessicaL
1

Söker steviafrön

Är det någon som har ett par steviafrön till övers?

Hör av er isf. Tack på förhand!

Kratern
0

Tyvärr är det inte så många frön i varje påse. I alla fall inte från Impecta och det är det enda ställe jag känner till som har frön.

JessicaL
0

Vad synd. Det är bara Stevia frön som jag saknar, och hade tänkt att jag inte "behövde" skicka efter från Impecta då…

Christina
0

Det finns något som heter Steviabutiken som också säljer frö. Hm - 49 kr för 8 frön plus 11 kr i frakt… Det gäller att de gror till det priset.

JessicaL
0

+ 10 kr i emballage också hos Steviabutiken!

Bilr ju mycket billigare att beställa från Impecta för 33,50kr, 8-10 frön. Såg att man inte behöver beställa för mer än 100kr (och det är ju inte så svårt att komma upp i Oskyldig).

Men är det någon som har några Steviafrön över så säg till. Jag hade som sagt inte tänkt att beställa fler fröer.

Christina
0

Ja det var bättre pris. Att ta extra betalt för emballage verkar rent ut sagt vara ocker. Hur mycket emballage kräver en påse frö?

Åsa S
0

Och jag köpte hos  Runåbergs och de tog 25kr för 10-12 frön vilket är något billigare än Impecta.

Christina
0

Och oerhört mycket billigare än Steviabutiken….

JessicaL
0

Åsa S: handlade du från deras hemsida (har ej katalogen)? Jag kan nämnligen inte hitta Stevian?

Christina
0

Hittade den! Här är länken!

JessicaL
0

Tack Christina! Jag som hunnit beställa katalogen! Generad

Christina
0

Kataloger är alltid kul att ha även om det finns webbsajter.

Har själv hela toa-rummet fyllt med sådana för läsning i lugna stunder.

JessicaL
0

Nu har jag i alla fall beställt Steviafröna från Impecta. Det blev några fler också… Flört

Diana61
0

Gösses vad dyra dom är och jag som tänkt mig prova på denna.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4