vår bilder

Flaxss var bor du egentligen ?Här i Sundsvallstrakten ligger snön som ett halvmetertjockt täcke ännu!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Vilken enorm skillnad. Nu aer jag visserligen inte hemma (som ni ser paa avsaknaden av svenska tecken paa min dator) men naer jag lamnade Stockholm i torsdag var det fortfarande snoe och is. Haer i Rom aer traeden fortfarande avloevade men en hel del vaar blommor har dykt upp i rabatterna.
jag bor i skåne och nu är det +7c och solen skiner .
åhh vad trevligt det låter christina du får visa bilder sen
Har du utslagna påskliljor redan? Mina står i knopp fortfarande och en del hukar under en snödriva. Men idag skiner solen och det är vårvärme i luften så nu växer det så det knakar.

Oj vilka härliga fina bilder Christina! Tänk att man kan bli så glad av att se maskrosor, det som man inte vill ha i gräsmattan sedan!
Jag älskar verkligen blommorna hos Prunus, kan inte vänta tills de blommar här hemma, har stora knoppar i dem nu och alla andra buskar. Påskliljorna slår snart ut och tulpanerna är långt uppe, äntligen är det vår! Här har vi haft + 5 grader i en vecka ungefär, så nu är det på väg åt rätt håll igen!

Vad kul att se bilderna ifrån Rom. Jag minns första gången jag var där och såg en citron i ett träd. Det tog ett tag innan jag förstod att den växte där i trädet. Först trodde jag det var nån som skämtat och hängt upp en i trädet (det var mitt i vintern).
tog lite mer vår bilder i da , dom sju första bilderna är från skogen och från andra trädgårdar http://home-and-garden.webshots.com/album/558022856gpMmTQ?track_pagetag=/page/photo/homegarden/gardens&track_action=/Owner/ViewActions/FullAlbum

Fin bildsamling - julrosen är underbart vacker i färgen. Kul att nu få se lite mer av din omgivning.