före & efter
Tänkte visa lite före och efterbilder från ena sommarstugan.
När vi fick den var där ingen trädgård att tala om, allt hade låtits förfalla men det blev det ju snabb ändring på när jag och systern tog tag i saken ;)
Gillar att "skapa" nytt i trädgården, kostar bara lite fysiskt arbete som egentligen bara är kul ju :D
Alla bilder är från en och samma sommar så man ser inte så tydligt resultat eftersom blommorna inte kommit upp helt.
(flytta tråden om den hamna i fel kategori)

Vilket bamseprojekt! Men vad tjusigt det blir! Fiffigt med trampgången genom rabatten, och vilken härlig trappa att välkomnas av… Nu längtar man ju en aning mer till sommaren. Det är alltid kul med före och efter bilder!
Oh så fint ni har det. Med ganska enkla insatser blev det ju en helt annan tomt.
Sorg är kärlek som blivit hemlös

Vad fint ni gjort det:)

Tack!
Det är så roligt att se skillnaden av ege arbete, lönen är stor i trädgårdsarbete :)
Vi har också hittat gamla bilder på hur trädgården sett ut och försöker återskapa den ur korten.
Mycket jobb är ännu kvar och jag längtar dit :D

Mycket jobb aer det - men vilken beloening! Jag blir saa glad att du dokumenterar foerandringarna. Aer sjalv lite ledsen att det tog mig saa laang tid innan jag kom paa att jag ville ha bilder fraan foera och efter. Och inte bara naer det aer faerdigt och "fint".
Åh, vad man längtar till sommaren när man ser dina bilder. Verkar vara en så mysig sommarstuga. Jag glömmer alltid att ta bilder innan jag gör något. Inte förrän jag är klar så kommer jag på att jag borde tagit en före-bild, och då är det ju försent.

Är själv sån som oftast inte kommer på att ta bilder före men detta var/är ett litet större projekt där förändringarna bli så tydliga så denna gång var jag mån om att fota.
Verkar vara en så mysig sommarstuga.
Ja den växer i favör hela tiden, ändå spenderar vi inte ännu iaf mera tid här, sover aldrig över natten och så, eftersom den behöver rustas upp inne för att kännas fräsch nog. Vi har ist en annan sommarstuga som ligger kanske 2 kilometer bort som vi vistas i. Denna sommarstuga är relativt nyinskaffad. Men den ger en en massa roligt arbete. :D