Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettannat-som-lever
Läst 3487 ggr
berobe
0

Öppet hus 1000 trädgårdar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pustar  Pustar ut efter gårdagens visning då dryga 200 personer hittade till min skogsgänta ute på Värmlandsnäs!Turligt nog uteblev regnet och vi fick en härlig dag. Även tidningar och Tv visade sitt intresse! Kul att odlingsmödan uppskattas!

lwic
0

Ja - jag var en av dina gäster - men vi hann inte prata så mycket med hänsyn till alla besökare som ville ha råd och dåd.Inspiration fick alla.

Men "attan vilken trädgård"

Pompejji,  1700-tal, 1940-50, nutid,Hemliga skogen, erotiska trädgården… flera spännade rum som var perfekt anpassade till skogen runt omkring.

Jag är full av beundran (och avund)   Tungan ute   ;-))

TACK FÖR EN HÄRLIG UPPLEVELSE.

busenmenna
0

Jag höll aldrig på att få hustrun med mej igår när vi skulle lämna er trädgård - och nu haglar orderna över mej. "Gör si, gör så, du såg hur dom gjort"

OK! Jag skall göra mitt bästa men också lyda ditt råd om många sittplatser och tid för vila och avkoppling. Att trädgårdsarbete skall vara roligt och aldrig kännas som tvång tar jag också till mej i diskussionerna…Skrattande. och förstås all inspiration och glädje du gav oss!

Tack för härligt kaffe och himmelskt hembakat bröd.

berobe
0

Visst blev det trevligt i söndags. Många fick tydligen inspiration - och ni gossar som fått lite mergöra…Använd redkapen om råd och då jag gav er,tex sitta ner och titta osv  ;-)).

Nu väntar en busslast från Östergötland på lördag - men sedan vill jag hem till Stockholm skärgård och segla…

busenmenna
0

Jag har vägarna förbi Säffle imorgon och tänker hänga på Trädgårdsamatörerna från Östergötland som skall besöka er. Vi ses!

berobe
0

Du är hjärtligt välkommen! Östgötarna kommer c:a 1400. Får du probklem att hitta riong: 073 9315173.

berobe
0

D

berobe
0

D

berobe
0

D