Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettkrukväxter-utomhus-krukväxter-inomhus
Läst 2523 ggr
flaxss
2007-02-25 15:06
0

lite vår ute

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejsan

mina vårkrukor  som jga fixade för ett tag sen börjar se fina ut nu , så trevligt och ha nåting därute när det är så trist hoppas verkligen att våren kommer i mars detta år .

flaxss
2007-02-25 15:06
0

en till

flaxss
2007-02-25 15:08
0

andra växter som får vara ute och lufta sig när det är frostfritt eller nån grad under 0c . blir det för mycket frost åker dom in i källaren . i natt ska jag någ lämna dom ute .  milt i morgon kanske

navarro
2007-02-25 16:02
0

flaxss: dina vaxter ar tidigare trots att det ar kallare i Sverige. Jag ar nog alldeles for "lat" och tanker att nar det ar vinter ar det inget att gora. Men nu har jag sett dina parlhyacinter som jag aldrig sett har och fick hemlangtan. Det syns verkligen att dom ar ompysslade av en blomstervän. Jag gillar blommor och vill mer an jag egentligen kan, har ocksa svart att slanga nagot som vaxer. Haromdagen slangde jag en stor kruka med mynta, som inte har visat tecken pa att vakna och dar det var en massa ogras som borjade vaxa istallet, imorse fick jag se att rotterna (som lag i en lada for att slangas) borjade se ut som om de hade liv. Tog av nagra bitar och petade ner i sma krukor, nu far vi se om det kommer nagot.