Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettannat-som-lever
Läst 1343 ggr
Diana61
0

Får en ny dator idag.

Hej vänner. Min man har just ringt och frågat om han skall köpa en ny dator till mig då jag den senaste tiden haft stora problem med min.  Självklart vill jag det, men dealen är att han tar den jag nu har som mellanbetalning och säljer den på Tradera eller ebay så jag behöver bara betala mellanskillnaden.   Jag spelar numera dessutom krävande spel med grafik som kräver en del. och denna orkar ej med längre trots att den bara är 3 år gammal. Stackarn :-(  Nåja, till saken.

Jag kommer nu att börja backa upp allt på denna för att sedan installera min nya dator med Vista Home edition på och nu får vi se hur mycket som kommer att fundera av mina program efter installationen. Håll tummarna.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Petter
0

Grattis!

Alltid roligt med nya saker. Man kan knappt bärga sig, vill bara testa och upptäcka. Lite avundsjuk blir man…

Christina
0

Vad spelar du för spel?

Diana61
0

Christina, spelen jag spelar är The Sims 2, Caesar IV, The Settlers II 10th Anniversary Edition, Och utav dessa så är det The sims " och Caesar IV som kräver det mesta av datorn.

Jag håller fortfarande på med Back-up'en och det kliar i fingrarna att böra med den nya. Så det ser ut som om det blir i morgon som själva installationen börjar.

Trevlig helg på er alla!

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Christina
0

Jag har just börjat vandra omkring i Second Life men tidigare aldrig spelat något. Det var därför jag var nyfiken.