Balkong trädgård
Vi har ingen direkt trädgård om man inte räknar rabbatten utanför dörren men där vägrar jag plantera blommor. Hur som helst så får man då göra det bästa av balkongen så idag köpte vi två stora krukor och lite växter för att plantera i dem.
Min lilla trädgård börjar växa fram. Snart flyttar vi ju till ett enplansradhus och kommer då ha alltan men just nu är det blakongen som smyckas.

Fina Blommor i bland får man använda Balkongen om man inte har något annat Jag började med några blpmmor förra året kunde inte sen sluta så nu är nästan hela min Balkong på 3 4 kvadrat meter fylld med Blommor blad kryddor etc man kan inte sluta !
#3 Nej jag vet. Det är så kul att hålla på med växter. Jag tog igår kväll och planterade lite gräslök i en kruka. 
Jättefina balkongblommor
Smart idé att börja odla lite på balkongen när ni snart får trädgård. Ett tips som kanske kan vara något för dig är att kolla in odla.nu där säljer de småplantor och i år slog jag till och köpte en hel del från dem. Alla växterna var jättefina och fräscha vid leveransen och de växer och frodas fint här hemma.
/Désirée