Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettannat-som-lever
Läst 1852 ggr
Aalien
0

Kan inte läsa!

Försöker läsa i tråden 1. Ljus kan man inte få för m…

Varför går det inte att läsa tråden? Ser ett litet hänglås till vänster om trådrubriken. Jo, jag är inloggad och har trädgård som vavoritsajt, men kan ändå inte läsa.

Lillianna
0

Hänglåsmärkta trådar är till för 'hemliga diskussioner' dvs en sluten grupp där man måste vara inlagd av owner för att kunna delta. Vet inte vad som krävs eller vad som diskuteras i denna privata grupp.

/Lillianna

~ Lillianna ~

beem
0

Hemliga dikussioner - en sluten grupp i forumet. Är det sant ?

Hemlis

Sorg är kärlek som blivit hemlös

bjorsa
0

Är de inte så att författaren glömt att öppna upp tråden för alla för humlan är väl en Medarbetare på trädgård iFokus ? De går väl inte att starta slutna grupper på iFokus ?

mvh/bjorsa

Humlan
0

Det är helt rätt, jag håller på att snickra på en artikel om frösådd och råkade lägga in den i forumet innan den var färdig… Sorry, vi har inga hemliga diskussioner här inte!!

beem
0

Åh det var skönt att höra.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Humlan
0

Det blev lite tokigt, råkade trycka i fel knapp när jag höll på med ertikeln, den är inte riktigt klar ännu… Ibland vill inte tekniken som jag vill… (läs jag trycker på fel knappar men ska inte erkänna det! Generad)

Christina
0

Fast NU är den klar har Humlan meddelat och finns inom två sekunder på sajten!

Christina
0

Humlan har döpt om den så titeln är Odla från frö och 'Ljus kan man inte få för mycket av' inleder själva artikeln.

När vi skriver artiklar provar vi att lägga ut dem, så vi ser att vi skrivit rätt och att de passar in i artikelmallen, innan vi klickar på knappen 'Godkänns för publicering'. Det var då den syntes en liten stund.