300 medlemmar i Trädgård iFokus
Nyss blev vi 300! Välkommen SofiaB som fyllde den platsen!
Härligt!
Grattis Christina till en härlig sajt som får en att längta…
Numer pensionär i Nynäshamn

Hittade också hit. Trädgårdsforum kan det aldrig bli för mycket av

Du är varmt välkommen. Vilken zon odlar du i - dvs var i Sverige finns du?

Tack för Välkomnandet
Jag odlar i zon 2 vid Vänerns strand i Skaraborgs Län
Härligt! 300 trädgårdsintresserande.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Grattis Christina!
"Keep on the good work!"
//CarlS
Gratulerar till framgången. Jag har inte varit medlem så länge på iFokus men jag tycker att flera forum börjar arta sig riktigt bra. Det behövs nog närmare 300 medlemmar för att det ska bli lite "fart" på ett forum. Det är ju trist att skriva i ett forum där man inte får någon respons på det man skriver. Men på trädgård iFokus verkar det tillkomma någon ny nästan varje dag och det skrivs dagligen. Känns väldigt positivt här med den utvecklingen

Tack för det Markus. Nu är vi 316 st och det finns nästan alltid någon här. För nu kommer säsongen snart igång igen och vi som legat i idé över vintern och väntat tar fram våra fröpåsar och krukor och börjar planera och plantera.

Jättestort GRATTIS Christina. Det är så roligt när det går bra för en sådan här fin och välskött sajt. Jag tittar in lite då och då. I fokus har ju också växt så det tar lite tid att kolla igenom alla sajter därför mina sporadiska besök.

Du är alltid välkommen Kerstin. Javisst är det roligt att det finns så många intressanta sajter att vandra emellan. Jag har lärt mig massor om ämnen och teman som egentligen ligger utanför min intressesfär. Trodde jag - tills jag började lära mig mera.