Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettbyta-sälja-köpa
Läst 5384 ggr
740tjejen
0

Vinbärsbuskar och krusbär

Vi ska göra om i trädgården och ska nu göra oss av med lite buskar. Det är en röd krusbärsbuske,  2 röda vinbärsbuskar och 6-7 svarta vinbärs buskar. Alla är rätt unga då de inte är så stora. Buskarna finns i Bäckefors, skickas ej. Ge mig ett bra bud så får vi se om jag tar det. :) Nås via pm.

kinamelin
0

hej här är man ny…men, blivit frälst i svergies vanligaste krukväxt. allt började med att en satt i en jul grupp o jag jätta inte slänga den o märker att den storm trivs i mitt fönster. nu vill jag bara ha sådana…..har 3 fönster i köket där olika sorter ska få husera. ja, den jag pratar om är sankt paulan….mina små gullefjun, men, vill ha fler….är det någon som har sticklingar till salu, det kanske inte går att skicka enbart blad….tack tack kina

Åsa S
0

Bladsticklingar som läggs i ziplockpåse och läggs i en lite hårdare förpackning kan skickas på posten utan problem, dock inte under årsperioden då det kan vara minusgrader och ej mitt i sommaren.

http://www.saintpauliasallskapet.se/s/index.html

740tjejen
0

Ingen som vill köpa några buskar.

Halvdansken
0

Kanske inte så många som bor i Bäckefors? Jag vet inte ens i vilken del av Sverige det ligger. Varför inte sätta upp en lapp i ICA eller vad det nu är för affärer ni har.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

740tjejen
0

De är såpass små så de går att skicka. Bäckefors ligger i Dalsland.

Halvdansken
0

Du har ju själv skrivit " Buskarna finns i Bäckefors, skickas ej."

Hatar cancer och älskar vårlökar.

740tjejen
0

Jo men det var längesen jag skrev annonsen, Har nu fått möjlighet och skicka, men kan ej ändra ursprungsinlägget.

Elshira
0

Själv deporterade vi våra vinbärsbuskar till hästhagarna där de blev mer än uppskattade både som extra godis och "mag-kliare" Skrattande

Hakuna matata!

740tjejen
0

Smart, fast har redan massa ungträd och sly i hästhagarna :)