Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettannat-som-lever
Läst 1452 ggr
Christina
0

Sverigefoton köpes

Sverigebilder inköpes till sweden.seLänken öppnas i nytt fönster

3000 kr betalas för din bild om den passar in i den bildbank av foton som byggs upp för att sedan erbjudas gratis till utländska media, när de skriver artiklar om Sverige. Bilder inte bara av natur utan även stadsbilder, miljöer, människor, händelser, arbetsplatser, skolor, familjeliv  - bilder som på olika sätt är representativa för Sverige idag.

Bildbanken är en del i en statlig insats att sprida information om Sverige i utlandet. Bilderna ska vara högupplösta - 300 dpi. Sänd in före 1 december.

Kanske du har de bilder som önskas? Kanske vill du tjäna en slant på dina bilder?  Läs vidare här -Länken öppnas i nytt fönster

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
JimJ
0

Oj, då är det dags att stressa nu. Det är inte långt till 1 December. Jag ska gå igenom mitt album idag och titta efter bilder som beskriver Sverige. :-)

Tack Christina för tipset. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Illan
0

Å jag undrar vad de tar för varje bild sen. De där 3000 tjänar de nog snabbt ihop ;)

Christina
0

Nä - de får inte ta betalt. Det är ett uppdrag inom det skattefinansierade Sverigefrämjandet att kunna gratis erbjuda bilder till utländska media.

Cydonia
0

De vill köpa min bild som jag skickade in. Jag är helt omtumlad!

Christina
0

Grattis Cydonia - vad var det för motiv?

Christina
0

Flera stycken här på iFokus har fått bilder sålda. Jättekul! Vi kommer att kunna se dem när de läggs ut på nätet.

Pia
0

Oh, den här tråden missade jag…:/

Blir jättenyfiken på alla de bilder som blev sålda!

jazza
0

Missade oxså , den här tråden….kunde  ha tänkt mig att skicka en foton oxså

Christina
0

Va synd - jag hade lagt den också på Foto.iFokus och Svensk Natur.iFokus.

Pia
0

Tja så är det, ibland snurrar man inte runt så mycket och missar sånt här, får väl lära mig att vara lite mer snurrig…:)

Christina
0

Det blir nog nytt tillfälle framåt våren.

De foton som köptes kommer alla att läggas ut på flickr.com inom kort.

Christina
0

Sammanlagt köptes 109 bilder har jag hört nu. Sedan räckte inte pengarna längre.

Christina
0

Alla de bilder som köptes in finns att beskåda på Flickr.

Är någon av dem din?

Diana61
0

TACK! skall genast kolla.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Diana61
0

Oops ser att jag är för sent ute :-(

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt