Frökataloger
Äntligen!
en föraning om vår och sommar. Jag fått Impecta och Lindbloms (snyggt omslag!). Är det någon som har koll på om Runåbergs sänder ut 2007?
Vilka kataloger har ni hunnit få?
Jag har fått Impecta. Jag tycker att de är mycket bra att handla av.
Handlar en hel del från nätet i övrigt, fungerar mycket bra.
Med tanke på att Runåbergs bara gav ut en nedbantad version av katalogen förra året så borde det ju komma en fullständig katalog i år. Runåbergs brukar dock inte vara så snabb att skicka ut katalogerna så det dröjer nog ett bra tag till innan den kommer i brevlådan.
Lilla fiskaregatans trädgårdsbutik har oxå rätt stort sortiment med frö. Har aldrig beställt där innan men det blir nog lite därifrån i år.

Jag har hittills Impecta och Rockdalas katalog.

Undra om man måste beställa rockdalas katalog eller om dom skicka automatiskt om man köpte av dom i somras ?
mvh/bjorsa
Man brukar få den nya katalogen ifall man beställt av dem men jag undrar om det inte är dags att kontakta Rockdala ifall du inte fått din katalog, jag fick min katalog för 2007 för länge sedan, tror det var i november redan, så de kan ju ha missat dig.
Jag brukar få frökatalogen Siemen här i Finland, men den har inte kommit än.

#7 opps nu redigerar jag här kanske någon hann läsa :-)Men slarvig som jag är så hade jag inte titta överallt men visst hade dom skickat katalog 
mvh/bjorsa