Trädgård iFokus

Trädgård

Etikett: byta-sälja-köpa
Läst 2144 ggr
anmaba
0

Krukor, amplar & blomlådor

Hej! Om du är intresserad av krukor, amplar eller blomlådor i stengods är du välkommen att titta in på min hemsida www.tallashantverk.se     Välkommen hälsar Anette

zzaga
0

Kallas inte det här för reklam, och ska i så fall betalas för?

anmaba
0

Hej zzaga!   

Jag skulle nog ha bett "trädgård" att länka till min hemsida istället, för det va ju meningen att det skulle vara någon slags reklam. men inte att någon skulle ta illa upp för detGenerad

Christina
0

Jag tycker nog att vi som är medlemmar i trädgård kan få berätta om vad vi sysslar med, när det har anknytning till växter och trädgårdsdesign. Vad säger ni andra? Jag vet att det finns fler här som skapar vackra objekt.

Christina
0

Ville bara säga igen att jag tycker det är helt OK av medlemmar att 'göra reklam' för sina produkter. Och dessutom helt inom ramen för vad vi talar om när det gäller trädgårdsdesign. Det är ju en himmelsvid skillnad mot om det vore jätteföretag.

Vi har ju själva - vi andra som inte tillverkar vackra saker - då och då lagt in länkar till sajter för att dra uppmärksamhet till något vi hittat på nätet.

Jag tycker det är jätteroligt med keramiksajten och allt vackert som går att hitta där.

anmaba
0

Tack för ditt stöd och dina uppmuntrande ord Christina.

Jag är inte så duktig på att ge råd om plantering och beskärning mm.  Men jag älskar blommor, och eftersom jag är keramiker gör jag dessa blomkrukor. Det är mitt sätt att bidra till det hela.

Inför en mässa eller utställning kan jag gå och leta hur länge som helst på handelsträdgården för att hitta rätt växter till just det tillfället. Det är härligt tycker jag.