Tillverkat fröpåsar.
Jag satt igår och tillverkade fröpåsar för mina Studentnejlikor. Så nu har jag skrivit ut dom på skrivaren och fyllt dom alla. Riktigt pysslande men roligt. Jag kommer nog att tillverka flera egna påsar under vintern.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Om du har möjlighet vore det kul med en bild.
Alltid bra med lite tips.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Snyggt!
Wow det var proffsigt - jättesnyggt !
Sorgen är kärlekens pris
Tack! Det är även text på baksidan om hur de skall sås mm.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Tycker du ska börja sälja dem. Tror de skulle göra succé som julklappar, nu när snart alla börjar leta efter efter personliga och originella småsaker att skicka till vänner eller dela ut vid firmafester.
Chrisitna, inte en dum idé alls. Har tillverkat flera idag för mina purpurklätt frön. Gav påsen ett "företags namn" då jag tyckte det passade in. Jag har ju blommor av alla dess färger, så jag döpte dem till The Rainbow Garden.
Vem vet, Kanske man skall starta en fröfirma?
Vart inget bra i scannern.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
#9 Du är ju ett proffs!
Otroligt snygga fröpåsar.
Ja, varför inte starta en fröfirma?!
#10 Om du bara viste hur gärna jag vill göra det, men vågar inte. Jag är ju arbetslös och vet ej om jag kommer att ha råd tilldetta med risk av att förlora hus och allt. Men man kan ju börja smått och sälja online med ett begränsat sortiment från egen trädgård, och sedan se vart det bär och ifall man skall regga en firma. Eller hur?
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
#11 Helt rätt tänkt tycker jag! 
Friskt vågat, hälften vunnet.
Börja sälja här vettja.
Är det OK att göra det här då ? Vad säger du Christina ? 
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Nog tycker jag vi ska byta-köpa-sälja här. Vi har ju t o m en grupp på forum med den titeln. Ha oss som testgrupp. Jag köper gärna några av de vackra påsarna.
OJ! Vad glad jag blir! Då vet jag vad jag har att göra framöver.
Vill ni köpa tomma påsar eller med frön ?
Tänkte att om det är tomma påsar så blir det utan bild och istället linjer för att skriva själv vad som finns i dom. Vad tycker ni?
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Med frön i för att ge bort i jul.
ok
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Jag har hittat Alenkas Printables och de blir nog bra. Kommer ut färdiga på skrivaren, bara att klippa och klistra ihop. Den händige kan säkert påverka utseendet.
Illan, Den sajten har jag varit på tidigare, för jag hämtade den gula påsen därifrån där det står "From my garden to yours". Dom mallarna kan man använda och göra om utséendet på om man vill.
#19 - Ja jag har varit där lite nu och då och tittat.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
DIANA61
Har sökt på Starta eget sajten ang. den gula påsen.
Var är det inlägget ??
Sorgen är kärlekens pris
Beem, jag svarade på Illand meddelande, så följ länken hon angivit i sitt meddelande så kommer du direkt dit.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
OK tack - mycket roligt i den länken.
Sorgen är kärlekens pris

Hur går det med dina fröpåsar Diana?
Fick ett mail från Buxus som säljer fröpåsar som julkort. Ger dig en fingervisning om priser.
Jag säljer mina frön på Tradera just nu. Men de senaste gick för 1:-/st och inte nästan 20:- som Buxus priser. Hmmmm…. Behöver tänka över saken lite.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4