Bortskänkes frön
Nu har jag rensat lite i mitt trädgårdsskåp och gått igenom massor av fröpåsar. Det fanns en del som jag tröttnat på, kanske du är intresserad av nån sort,det är lite blandat. Nån påse är öppnad och prövad och vissa är helt oöppnade.
*Pionvallmo-Flemish Antique *Melon-Antalya F1 *Gurk-melon-Carosello Di Polignano *Tomat-Green Zebra *Stor Doroteablomma-Gelato White *Ringblomma-Apricot Beauty *Nepeta Grandiflora *Riddarsporre-Mediterranean Seas *Hedvignejlika-blandning i rosa o.rött *Purpurvinda-Sunrise Serenade *Viola Pense Green *Blåvinda-Light Blue Flash *Atlasblomma-Fruit Punch Mixed *Atlasblomma-Clarkia Pink Buttercups *Cistus-Rock Rose
Jag vill inte ha något för det här,men kanske du har något tomatfrö till övers gärna en som ger tidig och rik skörd. Klematisakleja och andra dubbla aklejor är också intressant men det är inget krav.

Oj vad svårläst det blev,så såg det inte ut när jag skrev det. Hoppas ni har ork att tyda,annars får jag göra på ett annat sätt.
oj det var mycket du hade.

jag är lite intresserad av alltihop, och jag kasnke har lite kul att byta med…maila mig (ollsa231@student.liu.se)
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus
jag är också intresserad av några sorter:)

…..och här är en till som är intresserad. törs men sätta ut sin mailadress?…ska jag få svar så är det väll bara att göra det förmodar jag. Yvettesvedjeback@hotmail.com

Jag skriver till din inkorg. Kolla den!

jag tar gärna det som är över som du känner för att skänka till mig. står ju så klart för porto kostnaden=) har ju en helt ren trädgård då jag precis startat den som vare död i 15-20 år. =)
Jag tar gärna emot!:)
Kan betala porto kostnaden, om det önskas:)
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus

#8 Det var förra året jag hade de här fröerna och de gick åt,men det finns lite allt möjligt av mina egna frösamlingar om du vill ha. Hör av dig i så fall.
Ok:)
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Hejsan !
Ojjj vilken lista du har på frön.
Jag är oxå lite intresserad av Atlasblomma O Doroteablomma.
Hedvignejlika.
Jag har lite fön om du är intresserad.
Stockros Svart
Stockros Rosa
Ringblomma
Rosenkrage mm
Min Mail adress är virgo_marie@hotmail.com
Mvh Connie