Så det kan bli!
Idag fick jag mitt paket från Odla.nu. Och kunde konstatera att jag kanske löpt lite amok. Jag har klickat till mig kanske liiite många dahlior. Någon som råkat ut för något liknande?

Jag köper alltid för många påsar med fröer och är alltid platsoptimist, just nu håller jag på att drunkna i tomatplantor!!
Man kan/vill inte kasta dom när dom kommit upp, utan jag planterar om dom i små krukor och tänker att det är väl alltid någon som vill ha dom!!
Igår räknade jag, att jag hade sådär 150 olika tomatplant, hur ska jag ens få plats med en 10-del av dessa i mitt 15kvm stora växthus?
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Usch - ja, det låter precis som jag! Just nu har jag källaren full med massor av dahlior som jag planterade igårkväll. Och om alla mina fröer som grott överlever kommer jag att ha alldeles för mycket av lite allt möjligt. Trösten där är väl att jag brukar inte få plantorna att överleva efter att de grott
Finns det någon i S.Skåne som har för många plantor så är jag intresserad av lite olika sorter ! Skicka PM isåfall

mina plantor finns i södra norrland, lite långt bort.
Jag har satt lite överblivna plantor i "sophuset". De försvann. 
Man skulle kanske ordna "plantbytardag/ar" här!?
Jag läste någonstans att de, på ett kolonilottsområde, har en plats där de ställer överblivna växter. Smart idé!

Vilken bra ide dolfen, vi brukar ha plantbytardagar på biblioteket här i Timrå. I år ska jag kanske vara med, man kan få tag i sådant som man inte har!
Inga Skåningar här
??