Trädgård iFokus

Trädgård

Etiketterparkerplantskolorevenemang
Läst 2255 ggr
awjungfru57
0

Chelsea flower show!

Jag ska förmodligen åka till Celsea flower show för första gången. Har ni varit där? Vad ska jag tänka på, se, gå till, göra, köpa och absolut inte göra, köpa, etc..? Har ni råd och tips? Jag är så entusiastisk och ser så fram emot att det ska bli av! Åhh vad härligt! Jag hoppas det blir en härlig upplevelse :) Jag ska gå in på hemsidan och läsa så mycket jag kan!

Ariel61
0

Avundsjuk..FlörtSkrattande

awjungfru57
0

Du är bara några klick ifrån det! Jag ska skaffa alla biljetter över nätet!

Christina
0

Lyckost. Det är jätteroligt och du gör absolut rätt som läser in i förväg på deras hemsida om deltagande modellträdgårdar.

Jag var där 2006 - skrev om det på här på sajten.

Det bästa rådet jag kan ge är: klä dig oömt och ha bekväma skor. Du kommer att träffa trädgårdstokar från hela världen - och alla är sååå trevliga.

Snälla - tänk på att vi som inte kommer dit i år, vi kommer förstås att längta efter dina bilder och dina berättelser.

awjungfru57
0

Åhhh!!! Jag har varit inne och snosat lite där nu men ska gå in och läsa mer i alla dina länkar imorgon! Läcker trädgårdsdröm! Vilken idé, vilken kropp, vilket hår! Ja, det blir till att snöra på sig bästa kängorna för att klara av att traska runt där. Man vill ju gå och gå och se och se hela dan, dom har öppet i tolv timmar!

Halvdansken
0

Men vad gör man om man vill handla? Hur tusan ska man få hem det? Eller kan det skickas?

Jag skulle gärna ta en ferieresa dit, men man vill - förmodar jag - ha nåt med sig hem också.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

awjungfru57
0

Jag kanske är väldigt ovanlig men, nej jag längtar inte efter att köpa nåt alls! Jag blir så missnöjd när jag handlar för mycket eller fel eller sen inte orkar ta hand om det så jag avstår hellre. Det är bara om det är nåt jag vet innan att jag vill ha som jag handlar men i nuläget är det inget jag vill ha, eller orkar ta hand om. Jag har redan handlat frön, krukor är tunga, och växter - njae, då tänker jag att dom inte klarar mitt klimat. Ja, du hör…

Jag ser fram emot att se allt, insupa allt vad jag kan, allt som finns att se på, jag vill få inspiration, ideer, bilder i kameran och hjärnan, visioner kanske. Titta, klämma, känna, lukta, dofta, sitta och titta. Jag vill känna glädjen, lyckan som strömmar genom kroppen. Gå runt där, sitta och le, ta en fika eller två och äta en bit mat och så ska jag absolut dricka champagne! Det har dom visst i varenda matställe ser det ut som på hemsidan. Jag ser verkligen fram emot allt det!

#3 jo, jag ska ta bilder, jag lovar. :)

Jag har blivit rekommenderad att gå till Kew garden också. Nån som varit där?