Runåbergs fröer
Runåbergs har lagt ut en PDF-fil på sin hemsida över vilka nyheter de har detta år 2009, webbutiken kommer att uppdateras ganska snart.
I samma PDF-fil står även vilka sorter som utgår ur sortimentet pga att Runåbergs bestämt sig för att enbart sälja ekolgiska fröer + de har tagit bort fröer som har samröre med firmor de helst inte vill handla med ex. såna som sysslar med genmodifierade grödor.
Mycket hedersamt tycker jag och jag kommer fortsätta handla hos dem även om utbudet har blivit lite mindre såhär i omändringen det tar ju lite tid att hitta fröer som både är ekologiska och inte har samröre med de här jättestora multinationella företagen.

Tack för tipset Åsa!

Tackar för detta tips :D
Ja, tack för tips!
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Kan rekommendera deras gurkor av sorten Suyu long. Har haft dessa i 14 år nu och det finns inga andra sorter som kommer i närheten smakmässigt! Ganska krokiga oc taggiga men grymt goda och krispiga.

Jag håller med Pyromanen

nån som har webside adressen till dem

ok tack tack
Mycet bra tycker jag med som såg detta för några dagar sedan..
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4