Trädgård iFokus

Trädgård

Etikett: byta-sälja-köpa
Läst 2023 ggr
OlleA
0

Bakluckeloppis för växter mm i Surte 14/6

Lördagen den 14 juni kl 12-16 är det bakluckeloppis med växter, trädgårdsprylar och odlargrejer på Surte idrottsplats norr om Göteborg. Har du överskott av egna växter och sticklingar? Packa då bilen full och kör in på planen och sälj! Eller kom och fynda bland fina, billiga växter. Ingen föranmälan behövs och du behöver inte vara medlem någonstans. Arrangörer är Odlaklubben Väst i samarbete med Surte Bohus Ungdomsfotboll. Mer information hittar du här: http://www.ingvor.se/
Välkomna!!! 

Olle

Maria
0

Vilken rolig idé.

Just den lördagen är jag vid Medelhavet, vilket inte är helt fel men jag hade gärna kommit och delat med mig och även köpt. Är det första gången eller något årligt?

/Maria

Hekla
0

Synd att det inte var i norra delen av Stockholm! Då hade jag kommit bums!

OlleA
0

Det är första gången vi har det, men vi hoppas att det ska bli en tradition som ska återkomma varje år.

Olle

OlleA
0

*putt*

OlleA
0

Välkomna på trädgårdsloppis i morgon! Glad

Olle

bigfatmama
0

Hur gick det med bakluckemarknaden. Blir den av i år också?

OlleA
0

Vi ska ha en träff på samma ställe nästa lördag 24/1. Inte direkt en loppis, men det kommer att bytas och säljas en hel del växter och frön i alla fall. Arrangör är även nu Odlaklubben Väst, men du behöver inte vara medlem eller känd på Odlas forum för att vara med. Alla är välkomna! Mer information hittar du om du går in på http://www.odla.nu/forums/ och går till kategorin "resor och evenemang" ganska långt ner, och vidare till tråden "Odlaklubben Västa januariträff". Det är alltid roligt om nytt folk kommer till våra träffar! En loppis till sommaren hoppas jag också att det blir i år, men det är inte bestämt än.

Olle

OlleA
0

Den här gången bör ni anmäla er till Ulrica på Odla.nu, så att vi vet ungefär hur många som kommer. Men alla är välkomna,som sagt! Med eller utan växter och frön. Glad

Olle