Trädgård iFokus

Trädgård

Etiketterträdgårdsdesignträdgårdstrenderträdgårdsprylar
Läst 5712 ggr
lothus1
0

Ängel i ljus/vit sten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Letar efter en ängel i storleken ca 35cm hög. Den skall inte se infantil ut utan den skall vara klassisk, men det verkar omöjligt att hitta i sverige. Har ni några tips eller ideer vart i Svea man kan köpa dessa. Denna på bilden verkar inte vara av sten och den är i mitt tycke lite för liten.

Ungefär som på bilden =o)

Tackar er i förskott för eventell hjälp i denna frågan =o)

Ha det gött!

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Kanske inte billigt men hon tillverkar på beställning iallfall. Jag har ej handlat där, bara kikat runt själv för trädgården

http://www.stenhuggare.se

lothus1
0

Tack för tipset. Har lagt in en förfrågan hos "Stenhuggarn". Vi får se vad h*n svarar =o)

lothus1
0

Jag har fått svar och tyckte det var en aning dyrt så det får bli en senare fråga detta.

Ha det gött!

dolfen
0

Lite nyfiken… Vad skulle det kosta? ^^

[Daisy-Moa-Elsa]
0

asch då…ja man vill ju inte lägga en förmögenhet inte. Men en dag snubblar du säkert över det du letar efter.

lothus1
0

Jag har för mig att det skulle gå på ca 60 000kr!

En mer enkel ängel utan några detljerade utsirningar skulle gå på ca 7500kr. Då en mycket enkel, lite mer infantil ängel.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

hua….jösses då måste man ha högst stängsel runt tomten så ingen kommer och tar den Förvånad

dolfen
0

FörvånadGuld i mun

Stämmer in i "hua-kören".

rakuLotta
0

Ja, hua, men jag förstår priset. Att hugga i sten är ju inte precis som att karva i trä eller lera:-)