Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettträdgårdsarbete-i-största-allmänhet
Läst 2113 ggr
Cristine
0

Ny trädgård!

Nu är jag här igen efter att jag flyttat till nytt hus och undrar vad jag kan plantera i trädgården så har sent. Jag har satt några buskar  och Rosor men har nästan inga blommor.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bjornen
0

Nästan allt så tidigt på sommaren.

Hirit
0

Jag brukar ockå plantera och göra om nu, tar det sig så gör det, om inte så tar det sig inte.(fast det brukar bli när jag känner för det) Jag flyttade om lite av det jag hade och de såg lite chockade ut från början,men har repat sig nu.

Jag lade lite jord i botten, inbillade mig att det skulle göra det lite lättare för rötterna på något vis. Jorden består av mycket lera här. Men om du sätter nya perenner, så går det bättre för dem att ta sig, det gjorde de som jag köpte . Jag testar mig fram, så jag är ingen expert. Lycka till, du kanske kan skicka in lite kort så småningom då du tycker du fått till det. Det är roligt att få se lite nytt.

Cristine
0

Tack för råden! Jag har fått köpa 1 kubik jord och lägga ut över halva trädgården då den är tagen utav skogen så det är mycket gamla rötter och stenar..har inte råd just nu att ta hit grävare..så jag har satt upp växterna efter en låg stenmur så får vi se om dom tar sej. Jag lägger in foton senare.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.