Älvsjö "Nordiska trädgårdar"!
Hej på er!
Är det någon som ska till Mässan eller kanske tom står på mässan?
Själv ska jag o maken gå på fredag. Kuligt värre!
/Lillhumlan

Hej - jag kommer just hem med värkande fötter. Står i Svenska Rosensällskapets monter i B-salen. Kom och hälsa på!
I morgon står jag där hela dagen, men sedan reser jag bort en vecka.

Snyft!! Jag hade stora planer på att gå, men tyvärr vill inte kotten i magen komma ut,så jag kommer att bli igångsatt i morgon(lör). I vanliga fall brukar jag må hur bra som helst men inte denna graviditet.
Ni får berätta om alla trevligheter,besvikelser m.m. så kanske vi ses nästa år. Cat
Jag hade velat gå, men jag får hålla mig lite lugn. Jag ska på kryssning nästa helg (LCHF) och det kostade en del med hytt och så. Jag får försöka nästa år istället.
catcat66, jag hoppas att det går bra med lilla "kotten" och att förlossningen går bra.
Jag går själv och väntar på ett litet barnbarn som snart ska anlända till jorden. Det är beräknat till den 24. Men det kan ju bli när som helst nu. Jag blir mormor och det blir det första lilla barnbarnet för mig.
Lycka till
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Hejsan!
Jahapp…….vilken dag, den började på mässan och slutar snart med att jag stupar i säng. SYND att jag inte hann att se ditt inlägg Christina, jag gick ju förbi er monter men hade ju då inte en aning om att du var där……letade ju inte heller, dumt av mig.
Hur som helst så tycker jag att det var mycket samma i alla montrar…… alla som brukar ha skräp hade skräp, men ett nytt sorts skräp…..det som nästan är lantligt. Vet inte hur jag ska förklara men mycket bröte. Sen fanns det ljuvliga montarar som den i mitten i vitt med ett helt ljuuuuuuuvligt växthus som gjorde att vem som helst kunde tappa andan. Det var vackert och mysigt. Jag är nöjd, då jag kommit hem med: En zinkbalja, en trälåda att sätta kryddor i , kryddskyltar till min lilla trädgård, lite annat småjox som jag ska ha i uterummet…..det mesta som jag har köpt ska gå dit, men det är tyvärr inte byggt än, men det kommer det med… det leder oss in på vad som finn i trädgården nu för tiden…..
I trädgården:
Framsidan börjar ta form iaf, vi har gjort en grusgång och en mur. Hade planer på att sätta våran buxbomhäck i morgon, som vi till slut har landat i att ha där….. men det kanske ska bli snö!?!?!? Vi får se. Sen blir det en rabatt med jättedaggkåpa. I krukor blir det nog fjärilslavendel och så blir det en klotlönn. Sen ska det dit en buske med, men jag kan inte bestämma mig för vilken sort, så jag får vänta lite till. En humle tillsammans med någon klematis kommer få klättra i skärmen som sitter på vårat däck som går runt mer än halva huset. mmmmmm det kommer bli finfint. Over and out…. /Lillhumlan!
JÄRNSPIKARS!!! Hade jag vetat det så hade jag ju kommit förbi till dig igår! Attans.
Om du ställer ut nästa år så kommer jag förbi och hälsar på dig.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Jag står nog där nästa år också. Det hade verkligen varit roligt att se några iFokusvänner IRL.
Öht var det väldigt roligt även om man blir lite galen på alla besökare som bara vill ha tips om en röd, ständigblommande ros som inte kräver någon som helst skötsel…..