Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettannat-som-lever
Läst 2400 ggr
Linn
0

Lite OT florist.ifokus

Hej!

Jag funderar lite på om jag skulle ta och starta florist.ifokus. Så jag undrar om det finns intresse för det? tänkte att detta iFokus är ju närmast ämnet. Vad tror ni? Blir det för nära trädgård som egentligen inte alls är samma sak? Eller tror ni att det skulle gå att hålla liv i en sådan iFokus? Finns det några florister här inne? 

Mvh Linn

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

catcat69
0

Här har du en florist som nu har en 4 dagar gammal son i huset. HInner inte tänka på så mycket annat just nu….men det skulle vara kul med lite binderier,arr och tips osv. Skulle det inte funka med en florist iFokus så skulle vi kunna rycka lite för det här på trädgård också.

Linn
0

Grattis till sonen! :D Vad kul med en till florist! Jag är alleldes tossig! Jag vill jätte gärna göra det här! Hoppas verkligen att jag får ok från iFokus! Jag har kommit på massa bra sätt att få ut reklam för sidan osv. Men det hade varit super att ha en färdigutbildad florist, jag går andra året på gymnasiet.

Linn

elenor
0

Off topic!

Grattis till sonen catcat69! Roligt att höra att han kommit till världen nu. Väntar själv fortfarande på att bli farmor!

Linn
0

Hmm.. nu har tråden blivit läst 31 gånger, 3 av dom är jag. tycker ni ingenting om saken? Ingenting alls? ni gillar ju blommor som jag! hade ni besökt sidan? Hade ni velat se massa bilder på vad vi gör i skolan och vad förhoppningsvis andra florister har för alster? Tror ni inte att det skulle funka så vill jag hemskt gärna veta det också och varför i sådana fall? Är ämnet för smalt eller ligger det för nära trädgård? Borde jag prata med eran Sajtvärd och ha en florist del här i trädgård iFokus istället? Ja, oavsett vad ni tycker om saken vill jag gärna höra er åsikt.

Linn

Shannisen
0

Det vore VÄLDIGT roligt med florist-site också!

Jag kommer läsa den! Det är ALLTID kul få tips.

Hoppas du startar detta.

Lycka till

Linn
0

Tack Shannisen!

jag nämnde min idé lite som hastigast inför klassen idag och dom verkade också tycka att det vore en bra idé! :)

Linn

anki1
0

Jag tycker oxå att det skulle vara kul, men jag vet dock inte om jag hinner med att vara på flera siter än vad jag är.

Catcat66, Ett jättestort grattis till den lilla pojken. Är det din första? Jag hoppas att allt gick bra.

Själv blir jag mormor endera dagen. Det är väldigt spännande, det blir första barnbarnet för mig.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Torparmor
0

Jag tycker det skulle vara kul med en särskild floristsajt. Skulle klart besöka den också. En sajt blir för jobbig att ta sig igenom åtminstone för varje ny medlem om den är för bred. Se på de många kattsajterna t ex

Kanske har du inte fått så stor respons än eftersom det fortfarande är lite stiltje på den här sajten. Besöken minskar ju under vinterhalvåret

Lycka till!

Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Citronmeliss
0

Hej, MazarinRebus!Skrattande

Tycker det låter som en bra idé med en floristsajt!

Startade själv min yrkesbana i en blomsterhandel, gick lite kurser men sedan ville livet annorlunda för mig så nu är blommor ett fritidsintresse istället!

Det låter spännande som sagt så då väntar vi andra med glädje!

kram/Citronmeliss! PDT_Love_04

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Linn
0

#7 Så kan det vara, jag är också inne på lite väl många  ifokus sidor…

#8 så kan det vara… Lite tråkigt att jag inte fått något svar från iFokus än! :(

#9 vad kul! :) jag hoppas verkligen att jag får svar från igokus snart!

Linn

Diana61
0

Catcat69!! Grattis till sonen!! Förvånad

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Linn
0

Jag fick svar i dag från iFokus och dom tyckte att det verkade vara en jätte bra idé! :) Så snart drar jag igång detta! :) Jag är jätte glad! Har maaaassa papper att läsa igenom!

Linn

Citronmeliss
0

Jättekul!Skrattande

Grattis/Citonmeliss!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta