Vad gör man nu kl. 20.00 på tisdagar?
Iris avslutade säsongen, och jag som novis har faktiskt haft lite lärdom av gammgubbarnas och gammtanternas tips och trix, som man kan dra upp ur minnesbanken när man jobbar senare i sommar.
Man kan köpa serinen på DVD, fast den här säsongen får man väl vänta på.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
En försynt fråga - vad menas med "Iris" - ett radio- eller TV-program?
Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Jag tror de menar ett tv program(kommer inte ihåg vilken kanal) som handlade om koloniträdgården Iris.
En programserie om ett koloniområde i Stockholmstrakten en sorts dokumentär Jag tror att den hette Koloniområde Iris.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Tack, jag har faktiskt hört talas om det koloniområdet, men tittar inte så mycket på TV så jag vet inte så bra vad som går där. Sitter oftare kvar vid datorn istället.
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
rätt så tråkigt program ,, dom som odlar vet ju inte så mycket om odling heller . så jag gör det jag brukar göra på tisdagar kl 20.00

Koloniområdet Iris gick i TV4+ . Jag tycker det var ett enkelt, lättsamt och småroligt program i motsats till andra uppstylade dokusåpor. Det var inte mycket jag lärde mig om trädgård, jag såg det som trivsam och oförarglig underhållning. Det var andra säsongen det gick.

Idag (tisdag) kommer jag att titta på campingprogrammet som börjar 20.00 på tv4+ och precis som kurt säger det är lättsam underhållning både Iris och camping!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

tisdag klockan 20.00 e det simpson :) Nya avsnitt den här veckan