Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettrosor
Läst 1425 ggr
Humlan
0

Då har man varit på Fredriksdal!

Jag är alldeles vimmelkantig av alla vackra Rosor och deras underbara dofter, dessutom är min "vill-ha"-lista, om möjligt, ännu längre!! Räcka ut tungan Jag ville köpa "Lady Emma Hamilton" men hittade den inte på Flora Linnea och med allt folk som var där så väntar jag till en annan gång. Gick sen och spanade efter en "Complicata" men gick bet på den med. Stod och höll i en "Apotekarros" men ångrade mig, fingrade en stund på en "Pat Austin" men så föll det slutgiltiga valet på "Therese Bugnet"… Hon kommer att bli perfekt i min rosa rosenrabatt!!

Tog massor av kort, drygt 50 stycken! Hurra för digitalkamera säger jag bara. Tog både närbilder och på själva busken, kul och ha bilder på det "färdiga" resultatet med.

Christina
0

Therese kommer du inte att bli besviken på! Hon är så snäll och frisk. Jag har fem stycken och de blommar för fullt allihop. Och doftar.

Hoppas du vill visa oss lite bilder. Eller ska vi gå in på din hemsida för att se dem?

Humlan
0

Jag tror inte heller jag kommer att bli besviken på Therese, har bara hört gott om henne! Tänkte lägga upp lite bilder i mitt fotoalbum på min blogg, skulle gjort det igårkväll men då grävde jag ner Therese och gick och smågrejade i den sköna kvällssvalkan så det blev inte av. Få se om jag hinner under dagen eller ikväll! Det är ju kanonväder så man sitter inte precis så mycket framför datorn..

Humlan
0

Glömde; adressen till min blogg är: http://humlanstradgard.tradgardsblogg.se/ Välkomna dit!!!