Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettannat-som-lever
Läst 940 ggr
Christina
0

VM i Fotboll

Kommer fotbollen att locka dig ifrån trädgårdsarbetet? Drar du ända till läktarplats i Tyskland som den unge svensken i den här artikeln eller åker rullgardinerna ner inomhus? Själv kommer jag nog att nöja mig med att ha radion på utomhus och fortsätta ogräsrensningen.

Faxlin
0

Jag kommer absolut inte bli lockad från trädgården och utomhus av en massa vuxna karlar som jagar en boll. ;-)
Som ni kanske förstår så är jag inte en idrottsmänniska precis.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bjorsa
0

Joxa med trasan de som e så kul :-)Är inte så fotbollstokig men en å annan svenskmatch vill man ju se passar oxå bra om de blir riktigt varmt för då får man ju sitta i gillestugan i källarn där de e svalt å skönt men då skall de vara varmt .

Idag är de ju riktigt härligt väder shortsen är på å man svettas när man är i växthuset de e då de e sommar :-)

mvh/bjorsa

Lise-Lotte
0

Nog för att jag gillar fotboll men radion räcker nu i början långt och referat från "gubben" men när lagen börjar utkristallisera sig då lär det bli en del tittande.

Pia
0

Absolut inte, TOTALT idrotts-ointresserad, är mest fascinerad över hur fotbollsplanens gräsmatta kan vara så tjusigt designad…:)

kickboard
0

Jodå mycket tittande blir det, men man får ju planera in trädgårsarbetet före matcherna så hinner man med båda :)

mandymoo
0

Håller med kickboard… det går att planera in så att man hinner med både och *ler*

Christina
0

Just nu ÄR det ju faktiskt spännande. Har en TV som hänger från taket ovanför mitt skrivbord.

Bruzapetra
0

Jag hejar gärna på sverige! En ursäkta att sippa på lite vin och nagga en god ost! Och så kan jag ju skylla dem för min orensade rabatt sen;)