VM i Fotboll
Kommer fotbollen att locka dig ifrån trädgårdsarbetet? Drar du ända till läktarplats i Tyskland som den unge svensken i den här artikeln eller åker rullgardinerna ner inomhus? Själv kommer jag nog att nöja mig med att ha radion på utomhus och fortsätta ogräsrensningen.

Jag kommer absolut inte bli lockad från trädgården och utomhus av en massa vuxna karlar som jagar en boll. ;-)
Som ni kanske förstår så är jag inte en idrottsmänniska precis.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Joxa med trasan de som e så kul :-)Är inte så fotbollstokig men en å annan svenskmatch vill man ju se passar oxå bra om de blir riktigt varmt för då får man ju sitta i gillestugan i källarn där de e svalt å skönt men då skall de vara varmt .
Idag är de ju riktigt härligt väder shortsen är på å man svettas när man är i växthuset de e då de e sommar :-)
mvh/bjorsa

Nog för att jag gillar fotboll men radion räcker nu i början långt och referat från "gubben" men när lagen börjar utkristallisera sig då lär det bli en del tittande.

Absolut inte, TOTALT idrotts-ointresserad, är mest fascinerad över hur fotbollsplanens gräsmatta kan vara så tjusigt designad…:)
Jodå mycket tittande blir det, men man får ju planera in trädgårsarbetet före matcherna så hinner man med båda :)

Håller med kickboard… det går att planera in så att man hinner med både och *ler*

Just nu ÄR det ju faktiskt spännande. Har en TV som hänger från taket ovanför mitt skrivbord.

Jag hejar gärna på sverige! En ursäkta att sippa på lite vin och nagga en god ost! Och så kan jag ju skylla dem för min orensade rabatt sen;)