Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettträdgårdsarbete-i-största-allmänhet
Läst 71 ggr
Staffan
2

En bra kompis... :)

kompis.jpg

Någon mer än jag som tycker det är en fröjd att städa upp på tomten med hjälp av kantklipparen? :)

// Staffan

Herveaux
1

Oh ja! 😄

Nu har jag ingen egen trädgård men när jag jobbade på hästgården var det alltid en fröjd att få gå loss med kantklipparen, speciellt för att hämnas på elaka tistlar och brännässlor. 😈

// Harley

Sindri
1

Imorgon - skall allt kirskålen få så den tiger med vår klippare!

[solljust]
2

Dom är guld värda skulle inte klara mig utan 😎jag skaffade även en kantskärare som drivs av batteri så kanterna blir så där riktigt fina men man får se upp lite så inte någon person eller bil finns i närheten ifall den träffar sten som flyger iväg.

Skaffade en sån här för några år sedan den är super på ogräs i grusgångar men kantskäraren där är ingen höjdare men rensa ogräs man kommer på djupet fast den är manuell.

https://www.bygghemma.se/tradgard-och-utemiljo/tradgardsredskap/planteringsredskap/kultivatorhacka/hjulhacka-svea-redskap-inkl-25-cm-rensbage/p-1591010?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PLA%20-%20Bestsellers%20-%20High%20Prio%20-%20Shopping&utm_id=19821934733&gad_source=1&gad_campaignid=19821934733&gclid=EAIaIQobChMI2pG-5pTjjQMV61iRBR3T7B2YEAQYAyABEgLAGPD_BwE

Hjulhacka Svea Redskap inkl 25 cm rensbåge (1000001584) hos Bygghemma.se. ✅ Årets e-handlare 2021. ✅ Alltid med snabb leverans! ✅ Professionell rådgivning.
Staffan
2

Underbart - känner att jag är i gott sällskap… :)

// Staffan