Gott Nytt odlingsår!
Under 2008 ska allt göras som inte hanns med 2007. Aldrig är jag så ser med goda föresatser som den här tiden.
Tack det samma ! Jag satt nyss och skrev in i kalendern när Änglatrumpeterna ska fram, i år ska alla tre hinna med att blomma.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

När tar du fram dom?
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Tack detsamma! Jag är supersugen på att odla i år, det blev liksom inget förra året - var alldeles för sent ute.
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Jag riktigt brinner i fingrarna för att börja att så och vet samtidigt att det är föööööör tidigt ännu, det blir bättre resultat om man kan schå sig lite.
Iår har jag också en alldeles ny sommarstugetomt (köpt i nov)på över 3000kvm som för första gången ska få visa vad som finns i rabatterna, det är som att öppna paket fast lååååångsamt.
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Tack detsamma - iår kan jag inte skylla på att jag är nyinflyttad och inte vet vad som finns - jag vet inte namnet på allt - men hur det ser ut i alla fall och det finns många hål att fylla.
Numer pensionär i Nynäshamn