Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettannat-som-lever
Läst 1026 ggr
Christina
0

Ljuvliga junimorgon

Och här sitter jag på kontoret mitt i stenöknen istället för att vara i trädgården och fixa. Var är ni andra?

Mandysan
0

Snart på G till skolan börjar 9.oo och slutar 13.20

AnnicaB
0

På kontoret :( Fast å andra sidan planterade jag Rosor till 22:40 i går kväll så jag är öm i både kropp och fingrar. Hur jag skall fixa stansningar idag är en gåta :)

Jag skulle helst sitta på vår nästan färdiga altan och kolla in allt som spirar just nu - underbart! För vädret verkar bli kanon idag igen.

*** Qui vivrqa verra ***

kickboard
0

Sommarlov och en hel del trädgårdsjobb väntar. Sätta potatisen klart (mycket sent i år då vi haft så vått i marken att det var omöjligt att bearbeta den), rensa bort gträs runt buskar, rensa jordgubbslandet, trimma gräs osv. Ingen sol ännu, men tror det är på gång.

ikna
0

Just hemkommen från jobbet. I går blev jag klar med trädgårdsarbetet, hela köksträdgården, alla rabatter och häckarna är rensade! Vi har i och för sig en altan och garageinfarten med gatsten, där ogräset också har bitit sig fast, men det ska jag fixa till helgen.Glad

Känns skönt att bara gå runt och titta på allt! Så länge det nu varar!Flört För att inte tala om att slå sig ner i en vilstol och PLANERA kommande rabatt-projekt! Flört