Vilken morgon!
Sol och +13 redan här inne i Stockholm. Och kl 16 åker jag vidare till landet och min trädgård, som jag nu inte sett på tolv dagar. Ska bli jättespännande att se vad som vuxit. Och var. Och hur.
Ha en underbar fredag!
Christina

Detsamma Christina. Passa gärna på och fota lite på vad och vart det växt så vi också får se. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Absolut. Tömt kameran på London-bilder för nu ska här dokumenteras!

Vad skojigt, då kan vi se fram emot lite blomsterprakt sedan då. Alltid lika roligt att se dina kort. Nackdelen är att man blir så avis och så gör man av med en hel massa pengar man inte har egentligen för att köpa mer blomster hem. Man blir ju så inspirerad av din trädgård. Kan säga att jag köpt mer blomster och pulat mer i trädgården sedan denna sajt dök upp här inne på iFokus.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja, äntligen tittar solen fram! De här soliga dagarna får man inte slarva bort. Förra sommaren tog jag inte vara på de soliga veckorna i juni och efter det blev vädret riktigt dåligt resten av sommaren…. jag gör inte samma misstag i år igen…

Jag väntar bara på att bebben ska sova sin tupplur så vi kan gå ut och leka lite efteråt i sköna solen :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Jag vaknade nu efter nattens arbete, ska bara få i mig lite kaffe sen ska jag ge mig på gräsmattan. Motion och lite sol i ett svep!

hmm de e väl bara att ge sig ut å försöka få igång den dränkta gräsklipparen fast lie vore nog bättre som de ser ut nu men lika bra att passa på nu när de torkat upp lite i gräset ,men skönt med värme.
mvh/bjorsa

Äntligen på landet igen. Blir matt över allt som växt. Ogräs i synnerhet. Rensade lite planlöst tills mörker och myggor tvingade mig inomhus. Ska aldrig mer resa bort under våren och lämna trädgården vind för våg!