Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettrosor
Läst 741 ggr
Christina
2006-05-06 21:36
0

Internetfrestelser

Jag hade inte tänkt köpa fler Rosor i år utan avvakta och se hur de jag redan har utvecklar sig, innan jag ev skulle komplettera. Satte 95 st 2004 och 107 under 2005. Men så satt jag jag och surfade runt på Rosenposten och råkade trycka på köpknappen. Och nu är tre klätterrosor, tre buskrosor och 9 marktäckare på väg. Och snart är det måndag igen och jag har inte hunnit gräva gropar, än mindre besluta var jag ska gräva dem…….

Christina
2006-05-06 21:39
0

Förklaringen till övriga familjen är att jag ville ge dem en chans att testa nya leksaken

Humlan
2006-05-06 22:00
0

Men är det ändå inte ett rätt behagligt problem? Att inte veta var man ska göra av rosorna? Jag är klart imponerad på antalet Rosor du satt under de senaste åren! En annan står sig slätt men det lär nog ändra sig med åren. I år är det bröllop som gäller för våran del så det blir nog inte så mycket handlande i år men med tanke på hur det ser ut i växthuset så kommer det nog ändå inte att gapa tomt i rabatterna!! *ler*

Vad bra att du skaffat en leksak till familjen, då är det ju inga problem att få ordentligt grävda gropar till rosorna!! *ler*

Ha det gott!!

Humlan
2006-05-06 22:08
0

Ps. För att inte "råka" trycka på Köpknappen så går jag inte alls in på "farliga" sidor! Allt för att undvika frastelser, att bara titta lite kostar alltid en massa pengar!! Flört Ds.

Christina
2006-05-06 22:15
0

Gratulerar till bröllopet - sommarbröllop?

Humlan
2006-05-06 22:46
0

Jajamän, den femte augusti blir jag Fru Olrup! Efter sju år så kände vi att det var dax. Det är därför jag odlar luktärtor i massor, ska ha det i små vaser på borden! Vi ska ha festen hemma i trädgården så det gäller att ha välrensade rabatter! *ler*

Christina
2006-05-07 01:13
0

Augustivädret brukar dessutom vara pålitligt. Får vi vara med och se bilder så småningom?