Trädgård iFokus

Trädgård

Etikettannat-som-lever
Läst 1575 ggr
Sussi
0

Titta vad jag hittade!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dessa två bebsiar fann jag på gården idag, eller ja, de fann mig. De var lekfulla och sprang efter mig är jag for in efter kameran, hur tama som helst, jag kunde tillochmed paja den ena.

När jag kom med kameran hade de hunnit fara till sin boplats som visade sig vara under ett fönster där det ännu inte är helt tätat så de bor nu i skön ull.

Trevligt med nya husdjur, hoppas bara att de slipper alla katter som stryker här omkring!

Sussi
0

En till bild.

Sussi
0

Här sitter jag och slappar.

Madde
0

Nej vad söta dem var. Hehe.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sussi
0

Lite mat emellanåt sitter inte helt fel.

Christina
0

Helt bedåriskt! Vi har massa hasselskog tätt inpå huset och där finns det gott om ekorrar. Men det var inte igår som jag såg dem på nära håll. Fantastiskt att de inte var skyggare. Tack för dessa bilder!!!

Sussi
0

Jo här kryllar det också av ekorrar men inte har de varit så tama som dessa. Men jag tror att det beror på att de ännu är lite unga och korkadeFlört

Var just och titta på dem, de sover fortfarande. Jag ska försöka låta de vara helt ostörda så att de inte flyttar.

Pia
0

Halledudane, så söta!:)

Linda
0

Åhh hoppas kissarna inte tar dem.

Sussi
0

#8 Ja det är just det jag är rädd för!

Tur så har vår ragata till katt döttHemlis

Faxlin
0

Men gud såå söta. Vad skojigt med dem så tätt inpå sig. Och hoppas katterna låter bli dem som sagt var.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

CBA
0

Jisses vad söta !!

Är inte ekorrar fridlysta…jag har för mig det ?!

Jag blir så ledsen varje gång man ser en liten korre ligga överkörd på vägen.

Såg på någon av Discovery kanalerna något som retade upp mig så fruktansvärt så jag var tvungen att byta kanal innan blodtrycket slog i top.

Dom filmade från Elvis hemstad (vad det eg hade med saken att göra) och där roade dom sig med att skjuta ekorrar för att äta dom små liven. Eftersom det inte är så mycket kött på en ynka korre så var de ju tvugna att skjuta en hel del för att mätta en hel karl/familj…usch säger jag bara !

Men så är ju juck-kungens hemstad en riktig håla med massor av rednecks….det är bara den banjospelande grabben som fattas !

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Pia
0

Usch ja, det såg jag oxå, blundade mig igenom stora delar…vilka puckon:(

Sussi
0

#11 Ja det är dom.

Det är ofta men ser dem överkörda här också, har själv bidragit med en överkörning. Den sprang så hurtigt över vägen och jag väjade. Den skulle ha klarat sig galant om den inte skulle ha svängt om och sprang tillbaka - rakt under bilenLedsen