gröna rum
På svt lite det olika inslag från gröna rum ute ,kanske kan vara något att botanisera i
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=30712
mvh/bjorsa

Tack - bra länkar att återvända till då och då. Saknar Gunnel som gjorde de bästa trädgårdsprogrammen.

#2 Å jag som inte ens visste att hon slutat men jag missar ju ofta gröna rum de var därför jag tyckte de var bra med att man kunde titta på lite inslag men dom kanske är gamla som gatan :-)?
mvh/bjorsa

Gamla - kanske - men innehållet gäller fortfarande. Tycker många av de nya program som kommit handlar mest om trädgårdsstyling. Man river upp och gör om totalt iställer för att ansa och vårda.

Jupp som tex de där nya på 4 an hopplöst tråkigt som att titta i en glättig veckotidning men många gillar nog att titta på dom programmen å dröma sig bort :-) de e ju bara de att man måste ha en stor säck med pengar för att göra som dom gör å den säcken har inte jag hittat ännu :-).
Jag gillar dom här programmen som kör lite utav engelska trädgårdar i synnerhet när de e lite grönsaksodlingar med dom är ganska informativa å underhållande men de var ett tag sedan man såg sådana eller så har jag bara missat dom .
mvh/bjorsa