Hem för trädgårdsintresserade
Det här tycker jag ser mysigt ut:
http://beskrivning.bovision.se/description.aspx?guid=71178007&banner=1
Klicka på Visa alla stora bilder upptill. Vilken trädgård! Synd att vi inte har några planer på att flytta. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
Men DUUUU vad elak du är som lägger in sånt här! Å jag vill bo så! jagvilljagvilljagvill! Men… Norrtälje? Fel sida av landet liksom *s* Överraskande lågt pris också - men det blir väl budgivning som heter duga.
:-) Till och med jag som inte är så trädgårdsintresserad gillade det.
Vänliga hälsningar
Niklas
Ja, när jag har hittat en miljonär som jag kan gifta mig med. :)

Ja, den där fastigheten kan man ju gissa UNGEFÄR vilket prisläge den kommer hamna i…………………………………………..

Hääärligt!
Vi ska dock flytta, men inte dit. Ett nytt hus blir det med lite samma stuk på inredning.
Samma duschblandare fast i "silver"krom, svartvit rutigt golv i badrum. Gamla mysiga blandare. I köket blir det liknande lucka fast vit och 10 x 10 vitt kakel fast med lite struktur i. Det blir vitbetsade askgolv och porslinsknoppar…mmmmmmm jag läääängtar ihjäl mig. Trädgården är på planeringsstadiet än ……det är väligt spännande. Håller på att skissa på en lekstuga i samma stuk som huset nu…..ihhh roligt.
/Lillhumlan
Jöses Emalia!! Tomten är underbar men förliten. Men huset!!!! och gäst huset!!!
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Tomten är för liten för min smak. Surt sa räven…….
Kan undra om de kan tänka sig ett litet sommarhus i Borås i utbyte… Fast å andra sidan… Vem vill bo i Norrtälje? 
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan