Bilder och Ord från Mässan
För er som vill se lite bilder och läsa vad jag upplevde på mässan kan se det på min trädgårdsblogg
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Jättetrevlig läsning. Den där stolen minns jag också att jag tittade på - snygg va? Däremot missade jag brunnen. Varit sugen på att fixa till min brunn ända sedan ÅsaF visade upp bilder på hur hon gjort med sin.
Den där brunnen var hur mysig som hellt i en monter uppbyggd som inne i en gran skog, men min man ringde precic när jag tog bilden så jag vart tvungen att lämna den delen av hallen för att möta upp honom (han kom från jobbet) så det blev ej att jag kom åter till den för flera bilder. Men himla trevlig var den.
Jo den stolen var häftig och jag skulle ej säga nej till den. ;-)
När du skriver ÅsaF var det hon som gjorde en önskebrunn av en betong ring? För den har jag sparat för vi har en betong ring som vi skall göra samma sak med och hennes bilder var så fina så jag behöll dom som idé bilder.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Här är tråden med bilder på ÅsaF:s brunnsprojekt.
Den var det. Himla fin och precis vad vi tänker göra med våran förutom att hon har ett "grönt" tak. Men vi har funderat att kanske göra det, så vi får se, jag vill nog ha takpannor för vi har massor över när taket över entré får sina nya pannor som taket redan fått innan vi flyttade in för tre år sedan. Jag vill att det skall matcha huset.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4