Annons:
Etiketterträdgårdsdesignträdgårdstrenderträdgårdsprylar
Läst 2512 ggr
GardenTourist
2018-03-20 11:33

Dekorationer ute

Har ni några tips på dekorationer man kan ha i trädgården , maffiga sådana utan att det kostar skjortan . vill fylla ut även när inget blommar .

If the whole world was blind, how many people would you impress?

Annons:
MonicaLagerquist
2018-03-20 11:37
#1

Stora ljuslyktor.

Stolt ägare till fem La permer

tlover
2018-03-20 12:30
#2

Snittblommor som lagts i vatten som man fryst.

Fast det funkar ju bara en liten stund till

l'm back

GardenTourist
2018-03-21 12:49
#3

#1 Ljuslyktor ? Tips o bilder om du kan länka till. ver inte hur jag gör med placering , ha den som solitär ? Eller har du någon idé på vilket sätt jag skulle kunna fylla ut ? Jag har dåligt med insyns skydd , vet inte om jag vill förstärka insynet 😆 Men det skulle kunna va fint m lyktor lr lampor , det har du rätt i!

If the whole world was blind, how many people would you impress?

Codonopsis
2018-03-21 16:36
#4

Men varför inte fylla ut med växter? Det finns massor av vackra bladväxter som håller stilen hela säsongen. Det är svårt att hålla en trädgård fräsch och fin om man bara fokuserar på blomning eftersom den varar under en så kort tid. 

Vackra små träd finns det massor av som höjer upplevelsen under hela säsongen, japanska lönnar t.ex.  Hosta släktet finns i alla storlekar, från giganter upp till 1,5 m och de minsta, miniatyrerna som är 5cm över jord. Alla har fräscha och vackert mönstrade blad hela sommaren.

För att inte tala om alla små barrträd som ger en trevlig vinterträdgård på köpet. Det finns massor att plantera i en trädgård som höjer upplevelsen utan att man behöver pynta med konstgjorda prylar.

Emo
2018-03-25 06:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Upp till toppen
Annons: