Annons:
Etiketterrabatterperennerannueller
Läst 1355 ggr
GardenTourist
2017-08-25 13:59

blommor man måste ha?

Finns det någon blomma man bara är tvungen att ha??

Vilka är era favoriter i rabatten?

(bara lite roligt att veta)😍

If the whole world was blind, how many people would you impress?

Annons:
[rumelle]
2017-08-26 07:32
#1

Lavendel tycker jag är underbart! Mina var fulla av citronfjärilar och humlor i sommar! 😍

Maria
2017-08-26 07:33
#2

Har man ett skuggigt ställe så tycker jag Hosta av alla varianter är så vackert. Jag älskar alla vackra bladfärger som finns.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Sjuttan
2017-08-26 09:38
#3

Alunrot i olika bladfärger är en av mina favoriter. Även Astilbe och Daglijlor i olika färger, gärna gräddfärgade.

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

NatasjaHemby
2017-08-26 10:09
#4

Fänrikshjärta ❤️ Ganska diskret i sitt utseende men har vacker färg och blommar hela sommaren. Älskar även kärleksört som är så vacker på hösten. Kombinera dessa två och komplettera med vårlökar så har man en låg rabatt som blommar från tidig vår till sen höst.

SE*Simbelmynes

Maria
2017-08-26 11:06
#5

Jag älskar även gammaldags Vresrosor. Så tåliga och vackra både med sina blommor och sedan med sina stora vackra nypon.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2017-08-26 22:06
#6

Som svar på frågan så måste jag ha kärleksört och fänrikshjärta. Sen finns det ju massvis med växter jag gillar och älskar, skulle kunna rabbla hur länge som helst. 😉

Annons:
Bjornen
2017-08-27 12:32
#7

Det är många och jag har drygt 3000 olika i min visningsträdgård.

Bjornen
2017-08-27 12:34
#8

När det gäller ettåriga växter försöker jag variera mellan åren, eftersom det är kanske tusen ettåriga som jag skulle vilja ha varje år.

GardenTourist
2017-09-02 09:15
#9

jag har alltid tyckt om höstphloxen i alla möjliga färger. de blommar tidigt och enda in på senhösten. jag bara älskar dem.

Sen nu när jag tänker efter när de flesta av er skriver fänrikshjärtan och kärleksört.

absolut är de himla vackra. Speciellt de vita dras jag nog till.

bergsklinten tycker jag också är så himla fin.

#7 Bjornen, det är mycket växter. hur håller du koll på hur många sorter?

antar att du för logg?  vore kul om du gjorde ett inlägg med bilder på dina växter ?!

älskar att  kolla på sånt. glöm inte namn =)

If the whole world was blind, how many people would you impress?

Upp till toppen
Annons: