Annons:
Etikettsajten
Läst 1114 ggr
Bjornen
4/5/16, 7:51 AM

Stavning och flyttning av inlägg mm

Jag kommer att rätta vissa felstavningar och eventuellt ändra ord på en del inlägg vart efter jag ser och hinner. Jag kommer också att byta till rätt ämne , de som jag anser ha hamnat fel. Detta kommer jag att göra utan att meddela den som gjort inlägget. Tycker någon att jag gjort fel, så meddela mig. Några sådana ändringar är redan gjorda.

Större ändringar i något inlägg, har jag tänkt göra före eller efter att jag meddelat den som skrivet det.  Kommer inte att ske ofta men kan inträffa. Anser någon att jag gjort fel så hör av Er. 

Jag vill inte på något sätt försöka påverka texten i Era inlägg, utan  bara rätta stavfel, skrivfel och förtydliga otydligheter och kanske i något fall rätta felaktigheter. Anser någon att ha blivit behandlad felaktigt, så är det viktigt att Ni hör av Er. Jag vill inte att någon ska anse blivit behandlad illa.

Olämpliga inlägg och inlägg som strider mot reglerna kommer jag att ta bort. Jag tänker försöka meddela den som skrivet den men kan inte alltid garantera det. 

Eventuellt överspelade inlägg kan också bli aktuellt att ta bort. Dock i begränsad omfattning.

Annons:
Upp till toppen
Annons: