Annons:
Etiketterväxthusuterumvinterträdgård
Läst 2898 ggr
Silver83
5/20/15, 1:21 PM

Piedestal

Nån som har ett bra tips på hur man bygger en bra och stabil piedestal? Om nån har en "ritning" är det ännu bättre. Men jag har kikat runt lite här och var på nätet och hittat några jag skulle kunna tänka mig, men de är ju så förbaskat dyra! Tänkte det kanske kunde vara både billigare, och roligare, att göra en själv. Då får man kanske också en sån man vill ha…

Letar efter en med flera plan, gärna nån som kan stå i ett hörn, dock inget måste. Men 2-3 plan och gärna lite högre. Tanken är att den ska stå på en inglasad altan.

Tips mottages tacksamt!

Annons:
VildaVittra
5/20/15, 9:15 PM
#1

Det stabilaste är sådana som man spänner fast mellan tak och golv. Ikea har en sådan. 

En annan variant är att göra en ampel i flera våningar, hänga upp den i taket och sedan binda fast den nedtill i något tungt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Silver83
5/21/15, 11:45 AM
#2

#1 Hittade en på Ikea som jag blev överförtjust i… Givetvis finns inte den på de 3 närmaste varuhusen och går inte att beställa på hemsidan. Så blev sur… 😉 Tänkte att man kunde gjort nåt eget, men det där med ampel ska jag fundera på! Tack!

VildaVittra
5/21/15, 1:39 PM
#3

#2 Har du frågat när dom får hem den?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Silver83
5/21/15, 1:41 PM
#4

#3 Var leveransförseningar, så hon sa nåt om minst en månad… morr…

Upp till toppen
Annons: