Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktiviteter och evenemang Annat som lever Byta-sälja-köpa - plantor och annat Fruktträd, bärbuskar och bärväxter Fröer och frösådder Gräsmattor, grovplanering och gödsling. Krukväxter orkidéer Krukväxter, utomhus och inomhus Pelargoner och speciella krukväxter Kulturväxternas historia Köksväxter, kryddor och läkeörter Lökar och knölväxter Vilda växter och ogräs Ohyra, skadedjur och sjukdomar Parker, plantskolor och evenemang Prydnadsträd, -buskar och klätterväxter Rabatter, perenner och annueller Rosor Sajten Trädgårdens byggprojekt Trädgårdsarbete i största allmänhet Trädgårdsböcker och -kurser Trädgårdsdesign, -trender och -prylar Trädgårdsmaskiner och -redskap Vatten i trädgården och vattenväxter Växthus, uterum och vinterträdgård Vad är det? Övrigt utan anknytning till trädgård
Fröer och frösådder

Vika fröpåsar

2015-02-21 05:23 #0 av: Andorr

Har du fröer men ingen fröpåsar?

Vika egna fröpåsar: http://youtu.be/fCeA1UkVfZs

Eller har du annat alternativ?

Anmäl
2015-02-21 05:26 #1 av: Andorr

Detta tips har varit inlåst på en sajt som påstås handla om att odla på liten yta.

Äntligen, fick jag ut filmen i frihet! Partajar

Anmäl
2015-02-21 05:43 #2 av: nickiee

bra inlägg

Anmäl
2015-02-21 19:24 #3 av: anki1

jag använderkaffefilter . då viker jag in sidorna så det blir raka kanter, sen viker jag ner övre kanten Stoppar i mina fröer. och försluter med en bit  tape och märker upp påsen med vad för sorts frö som är i.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Anmäl
2015-02-21 21:04 #4 av: Andorr

Kaffefilter använder jag till kaffe eller när jag vill dränera gräddfil. Tummen upp

Anmäl
2015-02-21 21:16 #5 av: anki1

går bra att förvara frön i också.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Anmäl
2015-02-21 22:35 #6 av: Andorr

#5 Tummen upp

Anmäl
2015-02-21 23:41 #7 av: [Sabina]

#1 Eller jag som släppte på förbudet Skämtar

Anmäl
2015-02-22 06:49 #8 av: Andorr

#7 Det är skönt att veta att inte alla är lika svansbitande envisa, som vissa! Tummen upp

Anmäl
2015-02-23 11:53 #9 av: VildaVittra

#8 Ja, du skulle ju kunna lära dig ett och annat av Sis13s beteende. 

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2015-02-23 12:14 #10 av: [Sabina]

Hittade ett fint litet citat av en stor man i natt Glad

Att vara snäll är inte samma sak som att vara svag Skämtar

Anmäl
2015-02-23 12:16 #11 av: VildaVittra

#10 Vilket är? Cool

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.