Annons:
Etikettaktiviteter-och-evenemang
Läst 2293 ggr
[Mustangcab]
1/13/14, 8:04 PM

Trädgårdskampen

"Svensk trädgårdstävling från 2014. Säsong 1. Avsnitt 1. Tio av landets bästa hobbyodlare gör upp om titeln Sveriges bästa trädgårdsmästare. Juryn bestående av Gunnel Carlson, Peter Englander och Hannu Sarenström. De avgör i varje program vem som blir vinnare och vem som måste lämna tävlingen. Den som bäst klarar tävlingsuppgifterna, undviker tistlar och mördarsniglar och slutligen har den vackraste trädgården, koras till vinnare." källa tv.nu

Imorgon kl 20.00 i SVT 1 

Kanske av intresse för någon här😃

Annons:
Halvdansken
1/18/14, 2:59 PM
#1

Jisses - Masterchef med växter….

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Misarn
1/19/14, 12:19 AM
#2

Det är nog något som jag ska försöka följa :-)

Lill-Kisse
1/19/14, 5:26 PM
#3

Sådana där program med utslagstävlingar har blivit alldeles för många. Jag vill inte se sånt, inte ens om det handlar om trädgård.

[Mustangcab]
1/19/14, 10:24 PM
#4

# 3 Inte jag heller. Det enda i tävlingsväg som jag ser på är På spåret😃

JontaK
1/20/14, 12:31 AM
#5

Programmets upplägg kändes något krystat och metoden att slänga i ett gäng växter i jorden var definitivt inget som tilltalade mig.

#1 Klockren jämförelse. Masterchef är dock mer underhållande (brittiska åtminstone)!

[Myraan]
1/20/14, 1:29 PM
#6

Håller med er. Är också lite trött på så många program har samma upplägg. Tycker inte att det låter så "trevligt" att tävla i trädgård heller. Men å andra sidan kan jag inte låta bli att titta ändå, om inte annat kan man ju alltid lära sig något nytt :)

Annons:
Fjäll1291
1/23/14, 4:11 PM
#7

Jag tycker det var ganska spännande

Lill-Kisse
1/23/14, 7:50 PM
#8

Nu kollade jag program nummer två i serien för att bilda mig en uppfattning. Det var tyvärr inte alls intressant för mig. Jag föredrar program där man får ta del av andras erfarenheter, lära sig något nytt och se olika trädgårdar. Det kan vara inspirerande.

Upp till toppen
Annons: