Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktiviteter och evenemang Annat som lever Byta-sälja-köpa - plantor och annat Fruktträd, bärbuskar och bärväxter Fröer och frösådder Gräsmattor, grovplanering och gödsling. Krukväxter orkidéer Krukväxter, utomhus och inomhus Pelargoner och speciella krukväxter Kulturväxternas historia Köksväxter, kryddor och läkeörter Lökar och knölväxter Vilda växter och ogräs Ohyra, skadedjur och sjukdomar Parker, plantskolor och evenemang Prydnadsträd, -buskar och klätterväxter Rabatter, perenner och annueller Rosor Sajten Trädgårdens byggprojekt Trädgårdsarbete i största allmänhet Trädgårdsböcker och -kurser Trädgårdsdesign, -trender och -prylar Trädgårdsmaskiner och -redskap Vatten i trädgården och vattenväxter Växthus, uterum och vinterträdgård Vad är det? Övrigt utan anknytning till trädgård
Vilda växter och ogräs

Träd?

2013-05-13 14:01 #0 av: Mingo

Ska detta bli rönnar eller andra TRÄD??

Anmäl
2013-05-13 14:02 #1 av: Mingo

Anmäl
2013-05-13 14:05 #2 av: tlover

Jag tycker inte det ser ut som rönn, har du bättre bilder på stammen.

Själv tycker jag lukten avslöjar bäst på vintern tex då den inte har blad har du en rönn som du vet är en rönn i närheten så kan du bryta och lukta dig till om det är samma.

Vad vill du läsa om nästa månad? Rösta!

Anmäl
2013-05-13 14:24 #3 av: balkongodlare

Inte rönn. Jag är inte säker, men jag tycker det ser ut som en ask.

Anmäl
2013-05-13 15:03 #4 av: Mingo

Tack för svar - ja hur som helst kan dom ju inte få växa upp där alldeles intill huset .... 

Anmäl
2013-05-13 17:30 #5 av: Magi-cat

Jag röstar för att det är en ask! Brukar alltid komma upp lite varstans och växa snabbt....

Anmäl
2013-05-13 18:14 #6 av: Linnea

Jag har nog också en sån här fast mycket mindre, den står i potatislandet..

Skynda långsamt så går det fortare
Sajtvärd på
Fälttävlan

Anmäl
2013-05-13 19:25 #7 av: Gronstedt

Ser ut som en liten ask - ett jämra ogräs enligt min åsikt.

Anmäl
2013-05-13 20:05 #8 av: tlover

det förklarar varför jag inte kände igen den (ask växer inte här)

Vad vill du läsa om nästa månad? Rösta!

Anmäl
2013-05-13 21:28 #9 av: Tant Grön

En till röst på ask.

Anmäl
2013-05-13 21:44 #10 av: Mingo

Tack alla snälla, nu åker dom upp och det gör nog även de stora tuvorna sim antingen är revsmörblomma eller Geum av ngt slag!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.