Annons:
Etiketterväxthusuterumvinterträdgård
Läst 7441 ggr
Trollungar
3/8/13, 8:05 PM

Växthus förfrågan

Hejsan!

Jag tänkte bara höra om det är någon som har nån erfarenhet av växthusen från Rusta?

Är det något att ha?

MvH Helene

Annons:
beem
3/8/13, 8:41 PM
#1

Vilken sort menar du - kan du lägga  in en bil.

En bekant  till mig köpte på ÖB. Den kräver väldigt bra lä och bra förankring för att inte ta vind om det blåser kraftigt. Vid en kraftig blåst rasade alla hyllorna för henne.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Trollungar
3/9/13, 9:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Här kommer en bild

beem
3/9/13, 10:57 AM
#3

De är ung. lika som det på ÖB men jag tror själva underredet på det du visar ser annorlunda ut. Det ser stabilare ut.  På Rusta' s hemsida står det.  Växthuset måste förankras väl på ett plant, stabilt och jämt underlag. Jag skulle vilja tillägga att man sätter det  i ett inte alltför öppet och blåsigt läge. 

Jag ser att Rusta har satt ner priset rejält nu så det gäller att passa på.

Hoppas någon som har just detta växthus skriver en rad. Det vore intressant att veta.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

fridasofias
4/3/13, 3:24 PM
#4

Jag har chansat och köpt ett men det dröjer ju innan jag kan lämna betyg på det! Är också nyfiken om någon annan har erfarenheter?

fridasofias
5/7/13, 2:53 PM
#5

Det kräver sjukt mycket tålamod som helst och vi klarar det knappt på två personer men snart står det nog på plats! Tror att det blir bra när det är färdigt men jag skulle inte sätta ihop ett till! (Iofs har jag ju facit nu!)

Tant Grön
5/7/13, 4:36 PM
#6

Hur många kvadrat är det på och vad kostar det? Och vilket material, vilken typ av plast? Kanalplast?

Annons:
Upp till toppen
Annons: